مولوی دهانی: مردم سیستان و بلوچستان تلاش دارند فقط زنده بمانند/ بی‌تدبیری و ضعف مدیریتی مردم را محتاج نان شب کرد!؟

مولوی دهانی سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: در حال حاضر فشار اقتصادی روی مردم سیستان و بلوچستان به قدری زیاد است که مردم تلاش دارند فقط زنده بمانند؛ متاسفانه بر اثر بی‌تدبیری و ضعف مدیریتی بعضی از مسئولان وضعیت اقتصادی نامساعدی در استان حاکم است.

مولوی دهانی ادامه داد: سوال اینجاست که با وجود این همه ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان، چرا دولت شرایط سرمایه‌گذاری را فراهم نکرده و بلوچ ما باید در کشوری مثل عمان سرمایه‌گذاری کند؟

این شرایط بی‌تدبیری و ضعف مدیریتی مسئولان ما را نشان می‌دهد مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: در حال حاضر فشار اقتصادی روی مردم سیستان و بلوچستان به قدری زیاد است که مردم تلاش دارند فقط زنده بمانند؛ متاسفانه بر اثر بی‌تدبیری و ضعف مدیریتی بعضی از مسئولان وضعیت اقتصادی نامساعدی در استان حاکم است.

مولوی دهانی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت یازدهم در حوزه اقتصاد و معیشت مردم سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر فشار اقتصادی روی مردم سیستان و بلوچستان به قدری زیاد است که مردم تلاش دارند فقط زنده بمانند؛ در پی خشکسالی‌هایی که در استان رخ داده کشاورزی در بسیاری از روستاها از بین رفته و مسئولین ما نتوانسته‌اند راهکاری به مردم ما ارائه دهند که از روش‌های سنتی عبور کرده و با استفاده از روش‌های نوین کشاورزی خود را نجات دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه کم‌کاری دولت به قدری زیاد است که امروز کشاورزی و دامداری در سیستان و بلوچستان در حال نابودی است و رکود در بازار به قدری زیاد است که مردم ما تلاش دارند تا تنها نان شب خود را تامین کنند. متاسفانه بر اثر بی‌تدبیری و ضعف مدیریتی بعضی از مسئولان وضعیت اقتصادی نامساعدی در استان حاکم است.

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی می‌طلبد مسئولان سرمایه‌گذاران بومی خارج از استان و دیگر سرمایه‌گذاران را جهت سرمایه‌گذاری روی ظرفیت‌های بی‌نظیر سیستان و بلوچستان جذب کنند تا شرایط معیشتی و اقتصادی استان رونق پیدا کند اما متاسفانه دولت در سال‌های اخیر در این زمینه موفق نبوده است.

مولوی دهانی ادامه داد: سوال اینجاست که با وجود این همه ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان، چرا دولت شرایط سرمایه‌گذاری را فراهم نکرده و بلوچ ما باید در کشوری مثل عمان سرمایه‌گذاری کند؟ این شرایط بی‌تدبیری و ضعف مدیریتی مسئولان ما را نشان می‌دهد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا