نظام خونخوار ولایت فقیه و جنون برچسب زنی و بُهتان تراشی هایش بر علیه مخالفان

وزارت کشور: سرکوب چندین باند داعش در شهرهای مرزی
معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور با اشاره به تلاش داعش در سال جاری گفت: داعش با ایجاد چند باند در شهرهای مرزی به دنبال ناامنی بود که همگی آنها سرکوب شدند.

به گزارش خبرنگار فارس حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور در حاشیه همایش معاونین سیاسی امنیتی استانداری‌های سراسر کشور با حضور محمد‌حسین مقیمی که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت عاملین اسید‌پاشی گفت: افراد مشکوک زیادی در این زمینه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند اما اینکه فردی به طور قطعی به محاکم قضایی معرفی شود انجام نشده است و از طریق وزارت کشور در حال پیگیری این موضوع هستیم.

معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر آخرین وضعیت دستگیری ستار ریگی گفت: ما مطمئنیم ستار ریگی دستگیر شده است و مکاتباتی را با وزارت خارجه برای درخواست هماهنگی برای اعزام یک تیم به پاکستان را داشتیم که مقدمات آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وی پرونده قضایی داشته‌اند حتما قابل استرداد است.

ذوالفقاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ورود 4 نفر از ایرانی‌ها به آب‌های ترکمنستان خاطرنشان کرد: این افراد در اثر طوفان به آب‌های ترکمنستان وارد شدند که توسط نیروها دستگیر شدند و در بازداشت ترکمنستان هستند.

معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تحرکات جدید از سوی داعش اظهار داشت: داعش در سال جاری تلاش داشت تا اقدامات جمعیتی را انجام دهد و کارهای زیادی را انجام دادند اما خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی که مجموعه افراد دستگاه‌های اطلاعاتی ناجا ، وزارت اطلاعات و ناجا و سپاه تلاش‌های آنان ناکام ماند و چند باند آنها در نقاط مرزی منهدم شدند.

ذوالفقاری با اشاره به اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی نیروها خاطرنشان کرد: امیدواریم آنها هرگز موفق نشوند چرا که آنها از بیرون مرزها برای انجام اقدامات ایضایی تاکید شده بود که تلاش داشتند تا ناامنی ایجاد کنند و بتوانند بر روی آن عملیات روانی انجام دهند که به محض آنکه وارد نقطه صفر مرزی شدند با توجه به اشراف اطلاعاتی کاملا کنترل می‌کردند دستگیر شدند و در منطقه جنوب شرقی که اقداماتی را انجام داده بودند در اختبار شنیدیم کارهای زیادی انجام دادند به جز این چندین عملیات انجام داده بودند و تلاش داشتند تا در مرکز نیز تحولاتی انجام دهند که کنترل شد و به طور کلی سرکوب شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا