نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی, چرا توفان‌های شن سیستان کاشانه پایتخت‌نشینان را تکان نمی‌دهد

زابل-نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا نباید توفان های شن سیستان کاشانه پایتخت نشینان را تکان بدهد و نگاه به این دیار بحران زده در راستای عدالت اجتماعی باشد.
دکتر حلیمه عالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم سیستان همواره در پی ۱۸ سال بحران خشکسالی برای برون رفت از این چالش نیازمند نگاه ویژه دولت بودند اما اکنون این دیار از نگاه حزبی مسئولان رنج می برد.

وی با اشاره به سخن اخیر وزیر اقتصاد در خصوص وضعیت پرداخت یارانه گفت: وزیر اقتصاد در راستای اعطای حق مردم که همان یارانه ها است، منتی بر سر ایرانیان نباید بگذارد.

عضو مجلس شورای اسلامی گفت: عده بسیاری در کشور مستحق دریافت یارانه اند حال اینکه گاها از سوی دولتمردان این حق مسلم مردم به بازی رسانه ای گرفته می شود جای تعجب دارد.

وی گفت: چندی پیش وزیر اقتصاد ادعا کرده بود که شب پرداخت یارانه ها، شب عزای دولت است، من به صراحت می گویم بی برنامگی ها شما در شناخت دقیق جامعه هدف، عزا است، آن هم در حالی که بارهای طی دو سال اخیر ادعای پایش و پالایش جامعه آماری را داشتید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از نگاه حزبی فاصله بگیرد و واقعیت های ایران را بببیند، چرا نباید توفان های شن سیستان کاشانه پایتخت نشینان را تکان ندهد!، چرا بیکاری، خشکسالی تحمیل شده و اعتیاد جوانان مصیبت نیست، این ها بخش هائی از سوال های بی شمار شکل گرفته در اذهان مردمان این دیار است.

وی گفت: هنوز دولت به دیدگاه مبارزه ای در بعد اقتصاد نرسیده و آن را با مسائل حزبی و فراجناحی گره زده است، روزی از حذف ۱۰ میلیون یارانه بگیر پر درآمد سخن می گفتند حال که در آستانه انتخابات مجلس قرار گرفتیم در برابر اجرای قول خودشان سکوت می کنند!!

ادامه مطلب را در آدرس سایت اینترنتی ذکر شده ذیل مرور نمایید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا