نوه حاج امید شه بخش توسط نیروی انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت

نوه یکی از ریش سفیدان طائفه شه بخش -که در جریان آزادی 4 مرزبان ربوزده شده توسط جیش العدل نقش پر رنگی داشت- بخاطر نداشتن گواهینامه مورد اصابت گلوله قرار گرفت/ در دو هفته اخیر این سومین مورد از تیر اندازی خودسرانه به سمت شهروندان بلوچ است.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ میلاد شه بخش نوه حاج امید شه بخش توسط یگان امداد نیروی انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و راهی بیمارستان شد.
یک منبع مطلع از طائفه شه بخش به کمپین گفت: میلاد بخاطر نداشتن گواهینامه و عدم توجه به ایست نیروی انتظامی مورد اصابت گلوله یگان امداد نیروی انتظامی قرار گرفت و به اتاق عمل بیمارستان خاتم منتقل شد.
حاج امید شه بخش یکی از ریش سفیدان و بزرگان طائفه شه بخش است که در جریان آزادی 5 مرزبان ربوده شده توسط جیش العدل از سوی مولانا عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه زاهدان ماموریت یافت تا سربازان را در خاک افغانستان از گروه جیش العدل تحویل گرفته و به خاک ایران وارد کند، واقعه ای که آوازه وی را به خارج از مرزهای استانی برد.
در همین حال گزارش می شود یک جوان دیگر در شهرستان سرباز روستای “دپکور” در حالی که با موتور خود تردد میکرد مورد اصابت گلوله نیروی انتظامی پاسگاه “رئیس آباد” قرار گرفت.
بنابه گفته شاهدان عینی نیروی انتظامی در تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت گازوئیل بود که در منطقه مسکونی به سمت خودرو آتش گشوده اما تیر به یکی از شهروندان روستایی که در همان محل تردد میکرده است اصابت کرده است.
پس از این واقعه مردم خشمگین حاضر در محل به سمت ماموران نیروی انتظامی حمله کرده اند.
گفتنی است در هفته های گذشته این سومین مورد از شلیک ماموران نیروی انتظامی به سمت شهروندان بلوچ است که در تاریخ 27 تیرماه یک نوجوان دیگر به نام “محمد شه بخش” فرزند گل محمد، در خیابان مزاری شهر زاهدان مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این نوجوان پس از 12 روز در بیمارستان خاتم زاهدان از دنیا رفت اما ماموران کلانتری 16 پاسخگوی خانواده وی نشدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا