هر ایرانی 130 هزار تومان از زنجانی طلبکار است / ٢ میلیارد یورو، برای بابک زنجانی پول خرد است!!

ماجرای 18.5 میلیارد دلار که با کامیون تحویل اردوغان داده شد به کجا کشید؟ این سرمایه را چه کسی و از چه راهی کسب کرده و تحویل ترکیه داد؟
بازهم بگو مگوی دزدان، راهزنان و ایرانفروشان حاکم رسانه ای شد و بگوش مردم خارج از مدار رژیم اخوندی (نامحرم) رسید. متهم وزیر نفت بود که اکنون در دفاع از حیثیت نداشته خود، در برابر تهاجم سرباز جبهه اقتصادی امام زمان (بابک زنجانی) اظهار داشت: مردم ایران نفری حدود ١٣٠ هزار تومان از تو طلب دارند، برای یک خانواده ٤ نفره، حدود ٥٠٠ هزار تومان پول کمی نیست. هزاران پرسش مشابه در برابر دست اندرکاران حکومت اسلامی قرار دارد و چه کسانی جز سران نظام و بویزه رهبران شبکه های مافیائی می توانند پاسخگو باشند؟

ماجرای 18.5 میلیارد دلار که با کامیون تحویل اردوغان داده شد به کجا کشید؟ این سرمایه را چه کسی و از چه راهی کسب کرده و تحویل ترکیه داد؟ سران حکومت پاسخ دهند که برای هر کامیون خاک صادراتی ایران چه مبلغی دریافت شده و در کجا هزینه میشود؟ هیچ انسان شریفی نمی تواند با نگاه به بیلان کار 37 ساله حکومت اسلامی نگوید که؛ شرمتان باد که لکه ننگی بر دامان ایران هستید!
==========================
رسانه های حکومتی نوشتند:
این روزها مراقب نباشیم، جای بدهکار و طلبکار عوض می شود
زنگنه (وزیر نفت) با اشاره به این که این روزها باید مواظب بود که جای بدهکار و طلبکار عوض نشود، اظهار کرد: آدمی پیدا می شود که می گوید ٢ میلیارد یورو برای ما پول خرد است؛ چقدر داری که ٢ میلیارد یورو برایت پول خرد حساب می شود؟ ولی برای مردم ایران ٢ میلیارد یورو پول خرد نیست.
وی با اشاره به این که مردم ایران نفری حدود ١٣٠ هزار تومان از تو طلب دارند، ادامه داد: برای یک خانواده ٤ نفره، حدود ٥٠٠ هزار تومان پول کمی نیست.
وزیر نفت افزود: یعنی شما ٢٠٠ میلیارد یورو داری که ٢ میلیارد یورو برایت پول خرد است؟ از کجا آورده ای؟ زحمت کشیده ای؟ داستان سرهم کردن هم حدی دارد. حالا باشد پول خرد تو است، دستت درد نکند همین پول خرد را بده که حق ملت ایران را بدهیم.
زنگنه با اشاره به این که مرتب اعلام می کنند که وزارت نفت شماره حساب اعلام نمی کند، یادآور شد: شما در حساب خودت یا دادگاه این پول را بریز و بگو ٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون دلار در حساب من پول هست، بسیار خوب خیال ما راحت می شود که پول هست، بالاخره جمهوری اسلامی ازتو این پول را می گیرد.
وزیر نفت با بیان این که فردا ادعا شده است که این پول را می دهند، گفت: عده ای برای دور زدن تحریم، مردم و اقتصاد ایران را دور زدند؛ و بزرگترین فشارها را در سخت ترین شرائط به ملت ایران تحمیل کردند.
دروغگویی زرنگی نیست
وی با اشاره به این که اطلاع رسانی باید شفاف باشد، اظهار کرد: باید با فساد، دروغ گویی و دروغ پردازی مبارزه کرد.
زنگنه با اشاره به این که وضع رسانه های کشور نسبت به ١٥ سال گذشته بسیار تغییر کرده است، گفت: امروزه، سواد و تخصص رسانه ها بیشتر شده و اهل رسانه و حرفه ایها باید با دروغگویان برخورد کنند و آنها را طرد و حذف کنند و در فضای رسانه، دروغگویی زرنگی نیست.
وزیر نفت به برگزاری آموزشهای حرفه ای در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: بزرگترین ضعف روابط عمومی ها در حوزه دولت، کمبود اندیشه ورزی است و همه به دنبال انتشار مطلب هستند.
زنگنه با تشکر از عملکرد یک سال گذشته روابط عمومی های صنعت نفت اظهار کرد: امیدوارم این برنامه ها به منظور هم افزایی و بهبود فعالیتها باشد و در حوزه فکرسازی و برنامه ریزی تلاش شود.
براساس گزارش وزارت نفت، وی با اشاره به این که اعتدال و آرامش بسیار برای کشور لازم است، افزود: کشور برای توسعه نیاز به فضای آرام و همدلی دارد و باید کارها با خرد جمعی، مشورت، تعامل با صاحبنظران و استفاده از همه نظرها انجام شود تا بتوانیم همه با هم برای یک صنعت نفت مقتدر کار کنیم و کشور را به خوبی پیش ببریم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا