پاکستان: خبر دستگیری ریگی هنوز برای ما قابل تایید نیست (خبری پاکستانی ایرانی، که سازمان جییش العدل خبر دستگیری را کذب دانسته)

خانم تسنیم اسلم روز پنجشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه وزارت خارجه پاکستان چه اقدامات عملی درقبال خواسته ایران مبنی بر تحویل عبدالستار ریگی انجام داده است، گفت
ایرنا : سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان مدعی شد که اخبار مربوط به دستگیری عبدالستار ریگی، از سرکردگان گروهک تروریستی جیش العدل، هنوز برای دولت اسلام آباد قابل تایید نیست.

خانم تسنیم اسلم روز پنجشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه وزارت خارجه پاکستان چه اقدامات عملی درقبال خواسته ایران مبنی بر تحویل عبدالستار ریگی انجام داده است، گفت: ما هم گزارش های رسانه ها را درخصوص دستگیری یک تبعه ایرانی به نام عبدالسلام ستار ریگی در روز 28 فوریه (نهم اسفند ماه جاری) در ایالت بلوچستان پاکستان دیده ایم.

وی مدعی شد: خبر دستیگری این فرد هنوز برای ما قابل تایید نیست. ما با مقامات ذیربط در دولت مرکزی پاکستان و دولت ایالتی بلوچستان در تماس هستیم تا صحت و سقم گزارش رسانه ها را بررسی کنیم.

این سخنگو گفت: ما از کنسولگری ایران در کویته درخواستی مبنی بر دسترسی کنسولی به فرد یاد شده دریافت کرده ایم و بازهم فکر می کنم که بر اساس گزارش رسانه ها، این درخواست موبوط به دسترسی کنسولی به این فرد است و نه استرداد او.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا