چند کشته و زخمی در حمله افراد مسلح به خودرو ماموران مرصاد نیروی انتظامی سرباز

گروه شبه نظامی جیش العدل طی بیانیه ای با به عهده گرفتن این حمله از کشته شدن دستکم 5 نفر خبر داده است.
چند کشته و زخمی در حمله افراد مسلح به خودرو ماموران مرصاد نیروی انتظامی سرباز

به گزارش کمپین فعالین بلوچ صبحگاه پنچ شنبه 28 اسفند بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در روستای پیردان واقع در شهرستان سرباز سه نفر از نیروهای مرصاد کشته شدند و گزارشهای از حمله همزمان چند مهاجم مسلح و زخمی شدن تعداد دیگری از ماموران انتظامی وجود دارد.

به گفته یک منبع مطلع: مهاجمان پس از انفجار بمب کنار جاده ای که بر اثر آن اتومبیل نیروهای مرصاد نیروی انتظامی به شدت آسیب دید به سمت خودرو مرصاد دیگری که همراه هم بود آتش گشودند که بر اثر آن چند تن از نیروهای مرصاد زخمی شدند.

همچنین گزارشها حاکی است که ماموران امنیتی و انتظامی مسیرهای ورودی و خروجی منطقه پیردان را مسدود کرده و برای ساعاتی ازعبور و مرور مردم جلو گیری می کرده اند.

نیروهای مرصاد، یک شاخه عملیاتی نیروهای انتظامی است که در مناطق مختلف بلوچستان پایگاه دارد و فرماندهی اصلی آن در استان کرمان می باشد. این نیروها پس از سال 88 که امنیت استان سیستان و بلوچستان به سپاه پاسداران سپرده شده است زیر نظر سپاه فعالیت می کنند.

ساعاتی پس از این حمله گروه شبه نظامی جیش العدل در تارنمایی وابسته به این گروه با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را به عهده گرفته واز کشته شدن 5 نفر از نیروهای مرصاد خبر داده است.

تا کنون وبسایت های وابسته به نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و مقامات مسئول به این موضوع اشاره ای نکرده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا