چهل و چهاردرصد جمعیت زاهدان در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد زندگی می کنند

شهردار زاهدان گفت: شهر زاهدان جز ۱۲ شهر بزرگ کشور محسوب می‌شود که ۲۵ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داده است که ۴۴ درصد جمعیت این کلانشهر در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد زندگی می‌کنند.

عبدالقادر پربار افزود: ۹۰ درصد بودجه سال گذشته که ۲۶۰ میلیارد تومان بوده توسط شهرداری زاهدان وصول شده است.

پربار افزود، توسعه و رونق سیستان و بلوچستان به‌ویژه مرکز استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین منظوربودجه شهر زاهدان از ۲۴۵ میلیارد تومان پارسال به ۴۰۷ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

شهردار زاهدان گفت: یکی از مبانی مهم در کشور شوراها، تشکل‌ها و اتحادیه‌ها هستند که هر کدام با توجه به نقشی که دارند در جامعه تاثیر گذاراند.

وی یکی از خدمات شهری زاهدان را توسعه فضای سبز بیان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرانهفضای سبز زاهدان در دو سال آینده به بیش از دو متر افزایش خواهد یافت تا این شهر چهره زیباتری داشته باشد.

پربار با بیان اینکه تعاملات سازنده و مؤثری بین شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدان برقرار است، تاکید کرد: اگر همراهی و مشارکت مردم را در امور داشته باشیم قطعاً مشکلات و نقایص به حداقل خواهد رسید و ما انتظار داریم تمامی شهروندان با مشارکت همه جانبه در این راستا یاری رسان مسئولان و مدیران شهری باشند که البته مشارکت فکری آنها در این مسیر می‌تواند در اولویت‌بندی امور کمک شایانی به مدیران کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا