کمبود ۷۳۷ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری هرانا ـ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت که باید از مکان هایی همچون ملک های استیجاری و مساجد شهرستان به عنوان کلاس درس استفاده شود و در این راستا ظرفیت سازی لازم صورت بگیرد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، علی اصغر جمشید نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: “همه کشورهای دنیا به دنبال رشد، توسعه و پیشرفت کشور خود در همه زمینه ها هستند”.

وی افزود: “در حال حاضر ۷۳۷ کلاس درس در استان کمبود داریم که با همت دولت و خیران مدرسه ساز این مشکل برطرف می شود”.

معاون استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه کشور باید به ضروریت های جامعه توجه ویژه و درستی صورت بگیرد.

این مسوول ادامه داد: “قطعا با رشد جمعیت الزاماتی در جامعه برای تامین فضای آموزشی به وجود می آید که باید در این راستا از همه مدل ها برای تامین فضای آموزشی کافی استفاده شود”.

معاون استاندار با اشاره به دو نکته اساسی در خصوص مراکز آموزشی خاطر نشان کرد: “باید در برخی شهرستان ها به ایجاد مراکز آموزشی دوره ابتدایی به خصوص ساخت مدارس دخترانه تا مقطع دبیرستان توجه ویژه شود و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام گیرد”.

جمشید نژاد همچنین عنوان کرد: “قبل از ثبت نام دانش آموزان در مدارس باید از ایمن بودن مدرسه اطمینان حاصل شود و این احساس مسوولیت باید در مدیران مدرسه وجود داشته باشد”.

وی گفت: “باید به کارهای خیرخواهانه خیرین در راستای تاسیس مدرسه توجه کرد و این نوع ویژگی و فرهنگ ها در جامعه توسعه یابد”.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا