گردهمایی ائتلاف “همبستگی برای آزادی و برابری در ایران”

نمایندگان احزاب و گروههای سیاسی تشکیل دهنده ائتلاف “همبستگی برای آزادی و برابری در ایران” روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و۳۱ ماه مه 2019 برابر با ۹ و ۱۰خردادماه در شهر فرانکفورت – کشور آلمان گردهم آمدند، تا در باره وضعیت سیاسی منطقه و نیز چگونگی ادامه فعالیتشان و همچنین ارزیابی از جنبشهای موجود و همکاری بیشتر برای ادامە راه برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی، با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این نشست همچنین پیشنهادهای نمایندگان احزاب برای نیازها و اولویت بندی ها و دورنمای فعالیت‌های مشترک و نگاه بە شکل کار ائتلاف “همبستگی” مورد تبادل نظر شرکت کنندگان قرار گرفت.

ائتلاف “همبستگی” برای دمکراسی، جدائی دین از دولت، جمهوری و فدرالیسم کار خود را از ١۶ نوامبر ٢٠١٨ آغاز کرد.

این نشست در شرایطى برگزار مى‌شود که ایران و منطقه شاهد تحولات سرنوشت ‌سازى است و اطیاف مختلف مخالفان نظام در ایران براى تبیین مواضع خود در قبال رویدادهاى داخلى و خارجى در حال رایزنى هستند.

ائتلاف “همبستگی برای آزادی و برابری در ایران” متشکل از اتحاد دمکراتیک آزربایجان – بیرلیک، جنبش جمهوریخواهان دمکرات و لائیک ایران، حزب تضامن دمکراتیک اهواز، حزب دمکرات کردستان، حزب دمکرات کردستان ایران، حزب کومەلە کردستان ایران، حزب مردم بلوچستان، سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران، شورای موقت سوسیالیست‌های چپ ایران و کومەلە زحمتکشان کردستان، میباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا