یورش مزدوران جمهوری اسلامی به منزل مولوی نقشبندی را محکوم می‌کنیم/ حزب مردم بلوچستان

حزب مردم بلوچستان یورش مزدوران رژیم جمهوری اسلامی ایران به منزل مولوی نقشبندی را محکوم می‌نماید.

یورش مزدوران رژیم سراسر فاسد جمهوری اسلامی به منزل مولوی نقشبندی که نزدیک به چهار ماه است در بازداشت نیروهای امنیتی به سر می‌برد نشانه‌ای دیگر از سیاست ترور و دهشت‌افکنی رژیم جهموری اسلامی می‌باشد.

رژیم جمهوری اسلامی که نتوانسته صدای حق‌طلبی ملت بلوچ را به محاق ببرد با حمله به منازل، مدارس دینی و بازداشت روحانیون مردمی بلوچ و دیگر فعالین حق‌طلب سعی در خاموش نمودن صدای معترضین دارد.

مولوی فتحی محمد نقشبندی و فرزند ایشان مولوی عبدالغفار نقشبندی با وجود اینکه سال‌ها در بیدادگاه‌های جمهوری اسلامی با اتهامات واهی و ساختگی شکنجه و محبوس شده بودند پس از آزادی نیز راه عافیت طلبی را در پیش نگرفتند، در کنار مردم مظلوم و بی‌صدای خویش ایستادند و هزینه‌ی آزادگی را با همه‌ی وجود پرداخت نمودند.

مردم بلوچ هرگز اقدام دلیرانه‌ی مولوی عبدالغفار نقشبندی را از یاد نخواهند برد؛ وقتی صدای مظلومیت کودک ۱۵ ساله‌ی چابهاری شد و در مقابل دست درازی کوچکزایی فرمانده نیروی انتظامی رژیم به ماهو بلوچ ایستاد.

رژیم جمهوری اسلامی ایران به بلوچستان به عنوان سرزمینی اشغالی می‌نگرد و با مردم بلوچ به صورت سیستماتیک سر ستیز دارد و برای تحقق سیاست آسمیلاسیون زبانی و فرهنگی مردم بلوچ و نهایتا حذف مفهوم بلوچ از هیچ اقدام جنایتکارانه‏ای فروگذار نمی‌نماید.

حزب مردم بلوچستان، ضمن محکوم نمودن این اقدام رژیم از سازمان‌های حقوق بشری تقاضا دارد ضمن محکوم نمودن یورش رژیم به منزل مولوی نقشبندی در جهت پاسخگو نمودن رژیم و عدم تکرار اقدامات غیر قانونی آن اقدام نمایند.

حزب مردم بلوچستان / دسامبر ۲۰۲۳

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا