​14 کشته و 201 مصدوم در جاده های سیستان و بلوچستان از آغازتعطیلات نوروزی

با آغاز تعطیلات سال نو بر میزان سفرهای نوروزی و تصادفات جاده‌ای افزوده شده است به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از 25 اسفند ماه تاکنون 14 نفر در جاده های سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داده اند.

ریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با عصرهامون و با بیان اینکه از 25 اسفند ماه تا کنون 47 حادثه در حوزه ماموریت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رخ داده است اظهار کرد:

در مدت 83 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند خوشبختانه در حوزه زاهدان فوتی نداشته ایم. وی با بیان اینکه در این مدت 64 فقره حوادث جاده ای در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و 53 فقر در حوزه زابل، ادامه داد:

متاسفانه در حوزه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 13 نفر بر اثر این حوادث فوت کرده اند، البته در حوزه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز یک نفر جان خود را از دست داده است که در مجموع 14 نفر در حوادث جاده ای استان جان خود را از دست داده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: در این مدت 201 نفر هم مصدوم شده اند که به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شده اند.

راشد با بیان اینکه طرح نوروزی از 25 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه دارد گفت: با تمام توان و قوت هم به صورت زمینی و هم هوایی آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا