آلمان از تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران حمایت کرد

وزیر امور خارجه آلمان آزمایش موشک‌های بالستیک توسط ایران، نقض آشکار چندین توافق‌نامه بین‌المللی است و آلمان تحریم‌های جدید آمریکا بر علیه را قابل درک ارزیابی می‌کند.

وزیر امور خارجه آلمان آزمایش موشک‌های بالستیک توسط ایران، نقض آشکار چندین توافق‌نامه بین‌المللی است و آلمان تحریم‌های جدید آمریکا بر علیه را قابل درک ارزیابی می‌کند. به گزارش روزنامه آلمانی “هندلز بلات” زیگمار گابریل، گفت: آزمایش موشک‌های بالستیک که توسط ایران انجام شد، به وضوح قطعنامه‌های بین‌المللی را نقض می‌کند، با اینحال این تحریم‌ها تاثیری بر توافق هسته‌ای با ایران نخواهد داشت.

گابریل این مسئله را که آیا آلمان هم در اقدامات تنبیهی جدید علیه تهران با آمریکا مشارکت خواهد کرد را مشخص نکرد، لیکن تاکید کرد، آلمان تحریم‌های جدید آمریکا بر علیه ایران را قابل درک ارزیابی می‌کند. روز گذشته براساس دستور وزارت خزانه‌داری آمریکا 13 فرد و 12 نهاد به دلیل ارتباط با برنامه موشکی ایران و سپاه قدس، به فهرست تحریم‌های مرتبط با ایران افزوده شدند.

به گزارش سی‌ان‌ان این افراد و نهادها به دلیل فروش یا تلاش برای فروش تکنولوژی و تجهیزات مرتبط با برنامه موشک‌های بالستیک ایران از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شدند. برخی از این افراد یا نهادها از سپاه قدس ایران حمایت کرده و یا آن را نمایندگی کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا