با حمایت سپاه پاسداران «تیپ» فاطمیون جنگجویان افغان «لشکر» شد / گزارش ویدیوئی

اعزام پناهجویان و پناهنده‌های افغان و پاکستانی ساکن در ایران در ازای اعطای مبالغی کم، همراه با تبلیغ و ترویج «جنگ‌های مذهبی»، از غیر انسانی‌ترین شگردهای سپاه پاسداران در جهت دستیابی به اهداف خود در منطقه است

ایران بریفینگ – مداخله سیاسی و نظامی همه جانبه سپاه پاسداران در درگیری‌های داخلی سوریه و در جهت سرکوب و کشتار معترضان حکومت دیکتاتوری “بشار اسد” ، به رغم انکارهای مکرر از سوی سران سپاه، با کشته شدن شمار کثیری از فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران در خاک سوریه، اثبات گردیده و حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و تزریق نیروهای نظامی به این کشور امری بدیهی در جهت دستیابی این ارگان به اهداف تروریستی و ضد بشری‌اش در منطقه می‌باشد.
جنگجویان افغان
با حمایت سپاه پاسداران«تیپ» فاطمیون جنگجویان افغان «لشکر» شد

اعزام پناهجویان و پناهنده‌های افغان و پاکستانی ساکن در ایران در ازای اعطای مبالغی کم، همراه با تبلیغ و ترویج «جنگ‌های مذهبی»، از غیر انسانی‌ترین شگردهای سپاه پاسداران در جهت دستیابی به اهداف خود در منطقه است. نیروی “قدس” سپاه پاسداران این جنگجویان مهاجر را در قالب تیپ‌های «فاطمیون» و «زینبیون» سازماندهی کرده و برای حمایت از حکومت بشار به سوریه گسیل داشته و با افزایش قدرت نظامی و نفراتی آنها را تقویت می‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس، تیپ “فاطمیون” متشکل از پناهجویان افغانی ساکن در ایران، با افزایش نیرو و توان عملیاتی خود به «لشکر» ارتقا یافته است. این خبرگزاری نوشت: “علیرضا توسلی” (ابوحامد) فرمانده افغانستانی تیپ فاطمیون و بیش از ٢٠٠ عضو آن در درگیری‌های سوریه کشته شده‌اند. علاوه بر این آمار از کشته شدگان، بر اساس گزارش سازمان جهانی نظارت بر حقوق بشر، تعداد زیادی از این نیروهای اجیر شده توسط سپاه قدس نیز در سوریه اسیر گردیده‌اند. این جنگجویان غیر ایرانی به دلیل برخورداری از حقوق ابتدایی معیشتی در ایران و با تحریک سپاهی‌ها برای جنگ با دشمنان «ولایت» و «شیعه» به سوریه می‌روند و قربانی سیاست‌های جنگ افروزانه و توسعه طلبانه سپاه پاسداران می‌شوند.
سپاه پاسداران از انجام این قبیل اقدامات جنایت کارانه برای اجرای استرانژی‌های نفوذگرایانه و سیطره جویانه خود، بدون هیچ حد و مرزی بهره برده و با تاراج منابع مالی کشور و ثروت‌های ملی، خود را مبدل به «ابرقدرت» نظامی و سیاسی نموده است و با مانور بر قدرت نظامی، قصد دارد تا دامنه این تسلط را به منطقه خاورمیانه و حتی جهان نیز بکشاند. تهدیدهای نظامی به صورت مکرر از سوی سران و فرماندهان سپاه، به همین منظور بیان می‌گردد. چنانکه “محمدعلی جعفری” فرمانده کل سپاه پاسداران در آستانه روز «پاسدار» و در حضور “علی خامنه‌ای” اظهار کرد: ” دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و سپاه قصد دارد با همین زبان با آن‌ها روبرو شود.” فرمانده کل سپاه با تأکید بر تقویت روز افزون توان نظامی و ارتقای آمادگی‌های همه جانبه سپاه گفت: ” سپاه پاسداران با درک شرایط محیطی انقلاب اسلامی، بدنبال تولید قدرت روزافزون درونی با استفاده از فناوری‌های دفاعی و امنیتی و به‌روز رسانی تاکتیک‌های نبرد نامتقارن است.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا