گسترش تروریسم و پیامدهای صدور انقلاب اسلامی توسط سپاه / گزارش ویدیوئی

ایران بریفینگ – سپاه پاسداران به رغم برپا ساختن جنگ‌های چندین ساله با صدها هزار کشته و مجروح، هنوز هم صدور انقلاب را رها نکرده و برای ایجاد «جهان گشایی اسلام» با تأکید بر مذهب «شیعه» به هر جنایتی دست می زند. این ارگان با راهبری استراتژیک، تفرقه و جدال‌های مذهبی را در کشورهای منطقه رواج و گسترش داده و از طریق ایجاد و سازماندهی گروه‌های شبه نظامی و تروریستی همچون حزب الله در لبنان، بدر در عراق و شبه نظامیان حوثی در یمن، اهداف خود را به پیش می برد. “عبدالله حاجی‌صادقی” جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران این امر را مایه فخر و مباهات دانسته و این گروه‌ها را فرزندان “خمینی” بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خوانده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، “حاجی صادقی” در این خصوص اظهار کرد: “امروز حزب‌الله لبنان، مبارزان یمن و مقاومت سوریه، فرزندان امام خمینی هستند و همگی از مکتب امام درس گرفته‌اند و جبهه استکبار می‌ترسد که حزب‌اللهی دیگر در لندن و واشنگتن شکل بگیرد.” وی با اشاره به هراس جبهه «استکبار» از «انقلاب»، منشأ قدرت و پیروزی فلسطینی‌ها را انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد که موجب تبدیل ابزار مبارزه آنان از «سنگ» به « موشک» گردیده است.
سپاه پاسداران
گسترش تروریسم و پیامدهای صدور انقلاب اسلامی توسط سپاه

دخالت‌های سیاسی و نظامی حکومت جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه با هدف تسلط و نفوذ در آنها موجب پیدایش و گسترش جنگ‌های داخلی، تقویت تروریسم و تشدید نا امنی در منطقه شده است و به رغم انتقادهای فراوان از این عملکرد، حکومت ایران بر این دخالت ها اصرار و تأکید دارد. چنانکه پس از اظهارات وزیر خارجه عربستان سعودی مبنی بر پذیرفتنی نبودن دخالت ایران در یمن، سوریه، عراق و لبنان، معاون وزیر خارجه ایران تأکید کرد که ایران به حمایت خود از کشورهای یادشده ،قویاً ادامه می‌دهد.
هرچندکه ادعا می شد صدور انقلاب اسلامی به خارج از کشور که متولی اصلی آن نیروی قدس سپاه پاسداران است یک امر کاملأ «فرهنگی» بوده و در این صدور، استفاده از «اسلحه» جایی ندارد اما جنگ‌های متوالی، مدت دار و کشتار گسترده مردم و غیرنظامیان و درگیر کردن تمامی منطقه خاورمیانه از پیامدهای آن است که حکومت جمهوری اسلامی با علم به اینکه این بحران‌ها، سرانجام روزی به مرزهای ایران نیز کشیده خواهد شد، شتابان استراتژی‌های ضد بشری خود را دنبال می کند و با تقویت ارگان های نظامی خود به ویژه سپاه پاسداران، سعی در ایجاد امنیت در جهت بقای خود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا