بند بازی دانش آموزان بخاطر نبود پل در روستای بنو پلان چابهار

روستای بنو از توابع بخش پلان چابهار یاری و مساعدت خیرین و مسولین را جهت ساختن پل عبور مرور برای دانش اموزان و سالخوردگان می طلبد.
به گزارش بلوچ پرس، با وجود اینکه چندین گزارش و پیگیری مکرر از سوی برخی هنرمندان و گزارشگران بومی برای حل این مشکل صورت گرفته متاسفانه هیچ اقدام اساسی جهت رفع این معضل صورت نگرفته است.
رودخانه محلی این روستا بصورت فصلی آبگیری میشود اما با افتتاح سد زیردان تقریبا در اکثر روزهای سال پراب بوده و تا عمق دومتر نیز آب دارد و دانش آموزان چند سالی است که بصورت آکروبات کار مجبورند عرض رودخانه را بطول 25 متر با دو طناب طی کنند.
طی گزارشهای رسیده مردمی، چندین بار برای بومیان محلی این روستا که در صدد رد شدن بودن سانحه پیش آمده است.
چندین خیر فقط با دیدن گزارشهای تصویری تهیه شده از گزارشگران بومی منطقه اظهار و تمایل به کمک کرده اند اما در برهه ای که مشکلات اقتصادی در همه زمینه ها بیداد می کند بدون حمایت مسئولین و دولت نمیتوان به میزان کمکهای خیرین افاقه کرد، لذا آنچه که ما را برای تهیه این گزارش وا داشت درخواست از مسئولین محترم استانی و کشوری می باشد تا همگام با دست خیرین در جهت بهبود وضعیتهای موجود در دورترین نقاط کشور پیش کشیده و مشکلات را حل کنند.
تصاویر گویای همه چیز می باشد و مطمئنا هیچکدام از مسئولین توان کابوس رد شدن از همچین پلی را در روزهای عادی نه ان روزهای بارانی و طغیان رودخانه نمیتوانند تحمل کنند چه برسد به اینکه بخواهند فرزندان خودشان همچین کاری را روزی دوبار انجام بدهند.
جهت مشاهد تصاویر مربوط به گزارش را در ادرس سایت ذکر شده ذیل رجوع نمائید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا