تاخیر پزشک دانش آموز نیکشهری را کشت

عموی دانش آموز فوت شده گفت: ظاهرا پزشکان در استان سیستان و بلوچستان سوگند بر عکس خورده اند و به جای نجات جان مردم در صدد کشتار آنان هستند.
یکی از اعضای خانواده یحیی کدخدایی دانش آموز بنتی با ابراز گلایه از سهل انگاری پزشک مرکز بهداشتی و درمانی بنت گفت: عدم حضور ،تاخیر بیش از یک ساعتی و در نهایت سهل انگاری پزشک علیرغم تماسهای مکرر مسئولین شهرستان نیکشهر موجب وخیم تر شدن حال بیمار تصادفی و اورژانسی شد.

عموی یحیی کدخدایی در گفت و گو با خبرنگار بلوچ پرس با بیان این مطلب اظهار داشت: یحیی کدخدایی یکی از دانش آموزان نخبه و برتر دبیرستان شهید باقری بنت بود که بر اثر سانحه رانندگی و بعد از آن بعلت سهل انگاری و تاخیر پزشک مرکز بهداشتی و درمانی بنت جان به جان آفرین تسلیم کرد.
انور کدخدایی در تشریح حادثه تصادف این دانش آموز خاطر نشان کرد: مقارن ساعت شش صبح روز دوشنبه وقتی که برادر زاده ام از روستای نیامکند سوار بر یکدستگاه موتور سیکلت قصد داشت تا در کلاس درس حاضر شود متاسفانه با تصادف مواجه شد و هیچ وقت در کلاس درس حضور نیافت.

کدخدایی ادامه داد: پس از تصادف یحیی کدخدایی در اسرع وقت به مرکز بهداشتی و درمانی بنت انتقال گردید،اما متاسفانه پس از حضور در این مرکز بهداشتی نه تنها پزشک بلکه احدی حضور نداشت،با تماسها و پیگیری ها مکرر و ارتباط با مسئولین بیمارستانی شهرستان نیکشهر پزشک بنت با بیش از یک ساعت تأخیر در مرکز بهداشتی حضور یافت،در پاسخ به اظهارات و گلایه های خانواده اینجانب که مریض اورزانسی است و یک ثانیه می تواند تأثیر گذار باشد و چرا با تاخیر حضور یافته اید؛متاسفانه با پرخاشگری و بی ادبی تمام برخورد کرده و نسبت به این امر گلایه داریم.
وی افزود: چرا مردم شریف بنت بخاطر بی لیاقتی های پزشکان مرکز بهداشت و درمان بنت بهترین جوانان و عزیزان خود را همواره از دست بدهند،لازم است تا مسئولین یک فکر اساسی برای بهبود وضعیت مرکز بهداشتی و درمانی کرده و با پزشکان متکبر و طلبکار برخورد جدی نمایند.
وی گفت: ظاهرا پزشکان در استان سیستان و بلوچستان سوگند بر عکس خورده اند و به جای نجات جان مردم در صدد کشتار آنان هستند.
لازم به ذکر است یحیی کدخدایی دانش آموز پایه دوم متوسطه دبیرستان شهیدباقری بنت و ساکن روستای نیامکند می باشد که بر اثر تصادف فوت کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا