خسارت ۱۵ میلیارد تومانی سیل در شهرستان قصرقند

فرماندار قصرقند گفت: بخش‌های زیرساختی شهرستان قصرقند در پی باردگی شدید چند روز اخیر و جاری شدن سیلاب حدود ۱۵ میلیارد تومان خسارت دیده است.

حمیرا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قصرقند اظهار داشت: بخش‌های زیرساختی شهرستان قصرقند در پی باردگی شدید چند روز اخیر و جاری شدن سیلاب حدود 15 میلیارد تومان خسارت دیده است. فرماندار قصرقند افزود: برآورد دقیق و نهایی از میران خسارات وارده به بخش‌های مختلف شهرستان هنوز مشخص نیست و کارشناسان ارزیاب در حال حاضر در مناطق مختلف آسیب دیده در پی سیل در قصرقند مشغول برآورد میزان خسارت هستند.

وی گفت: عمده خسارات وارده مربوط به بخش‌های راه‌ها، منازل و مدارس خشت و گلی و فرسوده، زمین‌های کشاورزی و بخشی از تاسیسات شهری و روستایی است. ریگی افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده، در پی بارندگی شدید 5 روز اخیر بخشی از سقف 30 کلاس درس شهرستان قصرقند فرو ریخته است.

فرماندار قصرقند گفت: همچنین محور ارتباطی 60 روستا پیش از این قطع شده بود که خوشبختانه در پی تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادگر در حال حاضر همه این محورها بازگشایی شده است. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام قبلی ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر وقوع بارندگی شدید، خوشبختانه با تعطیلی به موقع مدارس و تدابیر اندیشیده شده در شهرستان قصرقند هیچ‌گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا