دو نوجوان سیستان و بلوچستان در رقابت ها نقاشی هندوستان خوش درخشید

مهدی اربابی عضو ۱۲ ساله مرکز فرهنگی هنری چابهار با کسب مدال طلا و فاطمه مولایی عضو ۱۲ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره دو زاهدان با کسب دیپلم افتخار در میان شرکت کنندگان کشورهای دیگر با ارائه سه هزار و ۸۴۲ اثر خوش درخشیدند.
زاهدان-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: دو نوجوان این استان، با کسب یک نشان طلا و یک دیپلم افتخار در رقابت های نقاشی یانگ اینویز هندوستان افتخار آفریدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، حسن معزی در این باره اظهار داشت: مهدی اربابی عضو ۱۲ ساله مرکز فرهنگی هنری چابهار با کسب مدال طلا و فاطمه مولایی عضو ۱۲ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره دو زاهدان با کسب دیپلم افتخار در میان شرکت کنندگان کشورهای دیگر با ارائه سه هزار و ۸۴۲ اثر خوش درخشیدند.

وی افزود: اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ۴۳ اثر در این دوره از رقابت های نقاشی که به صورت آزاد برگزار شد، شرکت کردند و در نهایت با کسب چهار مدال طلا و ۱۳ دیپلم افتخار به کار خود پایان دادند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان امسال همچنین علاوه بر افتخار آفرینی در رقابت های کشوری، مدال برنز رقابت های بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن را از آن خود کردند.

معزی بیان کرد: هم اینک افزون بر ۳۱ هزار کودک و نوجوان در استان با عضویت در ۲۶ مرکز ثابت و یک مرکز پستی از برنامه های آموزشی و تربیتی این نهاد فرهنگی استفاده می کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا