دو کشته و زخمی در حمله فرد مسلح به ایست بازرسی کهیر کنارک

به گزارش کمپین فعالین بلوچ بامداد روز شنبه 31 مردادماه93 یک فرد مسلح به ایستگاه ایست بازرسی در سه‌راهی کهیر در کنارک حمله کرده و یکی از مأموران انتظامی را کشته و یک تن دیگر را مجروح کرد.

دو کشته و زخمی در حمله فرد مسلح به ایست بازرسی کهیر کنارک حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفته: مأموران نیروی انتظامی هم‌اکنون هویت این فرد مسلح را شناسایی و دو قبضه اسلحه که یکی از قبل داشته و دیگری را از ایست بازرسی کهیر برداشته بود در منزل عموی او کشف شده است.
یک منبع مطلع در این باره به کمپین گفت: یک روز قبل یعنی روز پنجشنبه ماموران نیروی انتظامی به خانه مهاجم پاسگاه – ب.خ – حمله کرده و خانواده وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند و اقدام شتابزد نامبرده گویی در انتقام به برخورد ماموران نیروی انتظامی بوده است.
گفتنی است در ماه جاری دستکم سه تن از شهروندان بلوچ در اثر شلیک ماموران نیروی انتظامی کشته یا زخمی شده اند. که در اخرین مورد محمد شه بخش نوجوان 15 ساله اهل زاهدان بود که مورد اصابت گلوله ماموران نیروی انتظامی کلانتری 16 زاهدان قرار گرفت و پیگیری های قضایی خانواده برای محاکمه مامور خاطی به جایی نرسید.
در همین رابطه مولانا عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه 17 مرداد ماه نسبت به برخورد نیروی های انتظامی با مردم انتقاد کرده و از آنها خواست خویشتنداری بیشتری داشته باشند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا