رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، گمانه زنی ها، در ارتباط داشتن بلوچ های دستگیر شده اخیر (14 دیماه جاری) در قتل مولوی مصطفعی جنگی زهی را، قاطعانه تکذیب کرد

ه گزارش پاپایا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار داشت: در پی دستگیری عوامل شرارت و ترور در جنوب سیستان و بلوچستان گمانه‌زنی‌های به وجود آمده که این افراد در ترور شهید جنگی‌زهی نقش داشته‌اند که قاطعانه آن را تکذیب می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: همه عوامل ترور شهید جنگی‌زهی دستگیر شده‌اند و احکام آنها برای تایید نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
به گزارش پاپایا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار داشت: در پی دستگیری عوامل شرارت و ترور در جنوب سیستان و بلوچستان گمانه‌زنی‌های به وجود آمده که این افراد در ترور شهید جنگی‌زهی نقش داشته‌اند که قاطعانه آن را تکذیب می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه عوامل ترور شهید جنگی زهی با اقدامات به موقع نیروی انتظامی، سپاه قدس و دستگاه قضایی استان در همان بازه زمانی دستگیر و احکام آنها نیز صادر شده است، افزود: در پی ترور معلمان در شهرستان سرباز و شرارت‌های انجام گرفته در جنوب استان عوامل این شرارت‌ها با تلاش‌های نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه قضایی دستگیر و در اعترافات اولیه به اقدامات شرارت در شهرستان سرباز اعتراف کرده‌اند و پرونده در حال بررسی قضایی است.

حمیدی تاکید کرد: همه عوامل ترور شهید جنگی‌زهی دستگیر شده‌اند و احکام آنها برای تایید نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شده و از عوامل اصلی آن متهمی باقی نمانده که دستگیر شده باشد.

وی افزود: با هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضائی شاهد امنیت پایدار در استان هستیم و کسانی که قصد دارند با اختلاف بین شیعه و سنی آب در آسیاب دشمن بریزند باید بدانند با اقتدار نظام جمهوری اسلامی به زودی در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان داشت: دستگاه قضائی با کسانی که اقدام به ایجاد ناامنی در استان کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا