زخمی شدن یک دانش آموز ابتدایی بر اثر شلیک ماموران انتظامی

خبرگزاری هرانا ـ ظهرروز پنجم مهرماه، همزمان با تعطیلی دبستان ابتدایی واقع در منطقه رمین چابهار از توابع “استان سیستان و بلوچستان”، بر اثر شلیک ماموران نیروی انتظامی به یک دستگاه خودرو مظنون به حمل گازوئیل یک دانش آموز مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فعالین بلوچ، یعقوب بندو دانش آموز کلاس سوم ابتدایی هنگام خارج شدن از مدرسه تیر به بازوی دست راست وی اصابت کرده و نقش بر زمین می شود.

شاهدان عینی گزارش داده اند که این واقعه ساعت دوازده ظهر و هنگام تعطیلی مدرسه ابتدایی رمین و خروج دانش آموزان از مدرسه رخ داده است، اما علیرغم آن ماموران انتظامی به سمت یک خودرو مظنون به قاچاق سوخت آتش گشوده اند.

شاهدان عینی همچنین افزوده اند: “ماموران پس از این واقعه محل را ترک کرده و پس از مراجعه مردم به کلانتری، منکر تیر اندازی شده اند”.

بنابر آخرین گزارشهای دریافتی، این دانش آموز پس از اعزام به بیمارستان امام علی چابهار، مورد عمل جراحی و درمان فوری قرار گرفته و حال کنونی وی رضایت بخش گزارش شده است.

گفتنی است یکی از انتقادات بدون نتیجه فعالان مدنی، علما و معتمدان سیستان و بلوچستان شلیک های بی ضابطه ماموران انتظامی به سمت خودرو ها است که تاکنون باعث کشته شدن بسیاری از افرادی که بی گناهی آنها اثبات شده بوده اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا