سرمربی و کاپیتان تیم ملی کریکت ایران بنزین فروشی می کند / گزارش قدیمی است پخش دوباره!

محمد یوسف رئیسی، سرمربی تیم ملی کریکت ایران، برای امرار معاش در سر کوچه ای در نیکشهر استان سیستان و بلوچستان بنزین فروشی می کند.
وزنامه آفتاب یزد در شماره یکشنبهخود گزارش و مصاحبه ای با این سر مربی منتشر کرده است.

آفتاب یزد می نویسد: «شاید باورش سخت باشد اما باور کنید که سر مربی تیم ملی کریکت کشورمان به دلیل بیکاری و نگرفتن حقوق از فدراسیون، سر یکی از کوچه های شهر نیکشهر بنزین می فروشد»!

روزنامه مذکور در ادامه می نویسد: «محمد یوسف رئیسی سرمربی تیم ملی کریکت نوجوانان ایران و ساکن شهرستان نیکشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان است. وی عضو کمیته فنی جمهوری اسلامی ایران است که کاپیتانی تیم ملی کریکت بزرگسالان کشور را نیز در کارنامه افتخارات خود دارد. محمدیوسف رئیسی سرمربی تیم های منتخب نوجوانان و جوانان در سال 86 ، سرمربی تیم ملی کریکت زیر 17 سال و همچنین تیم ملی جوانان در سال های 2008 و 2009، اخذ مدرک داوری کریکت درجه یک در سال 2011 از کشور سریلانکا و کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان از جمله افتخاراتی است که او دارد، اما به گفته خودش این همه افتخار برای وی نان و آب نمی شود. رئیسی دل پر دردی دارد و عاجزانه در این گفتگو بارها از مسئولان می خواهد که به وضعیتش رسیدگی کنند».
کریکت از بازیهای بسیار پرطرفدار در شبه قاره هند است. این بازی جزیی از بازی های المپیک و دارای کنفدراسیون جهانی و منطقه ای است.

به گفته محمد یوسف رئیسی، ایران و افغانستان همزمان در سال 2003 به عضویت کنفدراسیون کریکت آسیا در آمدند. افغانستان با فعالیتهای بسیار توانسته در سطح بین المللی پیشرفت کند، در حالی که ایران به علت عدم توجه مسئولین در جا می زند. این بازی در بلوچستان ایران بیش از دیگر نقاط ایران طرفدار دارد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا