عسیری: لنج ایرانی حامل سلاح نشانه سرخوردگی تهران است

سرتیپ احمد عسیری مشاور دفتر وزیر دفاع سعودی، روز چهارشنبه 30 سپتامبر گفت تلاش ایران برای قاچاق سلاح به حوثی ها در یمن نشانه سردرگمی و سرخوردگی تهران و حوثی ها، پس از مشاهده بازگشت ثبات به یمن و شکست طرح آنها است.
سیری ساعاتی پس از توقیف یک لنج ایرانی حامل سلاح، در دریای عرب، در گفت و گو با تلویزیون الحدث، اظهار داشت که نیروهای ائتلاف تلاش برای قاچاق سلاح به حوثی ها را با شکست روبرو کردند و سلاح را ضبط کردند. او همچنین به عملیات دیگری اشاره کرد ولی اظهار داشت که بهتر است اکنون اعلام نشوند.
مشاور دفتر وزیر دفاع سعودی گفت که این بزرگترین عملیات قاچاق سلاح به حوثی ها، پس از برقراری ممنوعیت دریایی علیه یمن جهت جلوگیری از قاچاق سلاح به کودتاچیان از ماه مارس گذشته به شمار می رود.
عسیری در ادامه گفت: شکست تلاش قاچاق سلاح در تعطیلات عید قربان، پس از بازگشت رئیس و دولت یمن به عدن، نشانه تمایل ایران به کشتن شادی ملت یمن از طریق انجام عملیات تروریستی در داخل این کشور است.
وی درباره نتایج جنگ در یمن اظهار داشت که نیروهای ائتلاف هر روز پیروزی هایی را به ثبت می رساند و عملیات نظامی برای رسیدن به اهداف خود به زمان نیاز دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا