مرگ دلخراش چهار دانش آموز در سیستان و بلوچستان / پیکان وانتی که بجای “مینی بوس” برای سرویس دانش آموزان استفاده می شد ۴ قربانی گرفت

در ساعت 6:45 صبح امروز در روستای اپدم از توابع لاشار در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با دانش آموزان که در حال سوار شدن به یک خودرو برای عزیمت به مدرسه بودند متاسفانه سه تن از این دانش آموزان به نام های سعیده و زهرا امیری جوان و فاطمه بلوچ لاشاری در دم جان می دهند.

علی مرادی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر به عصرهامون گفت: در ساعت 6:45 صبح امروز در روستای اپدم از توابع لاشار در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با دانش آموزان که در حال سوار شدن به یک خودرو برای عزیمت به مدرسه بودند متاسفانه سه تن از این دانش آموزان به نام های سعیده و زهرا امیری جوان و فاطمه بلوچ لاشاری در دم جان می دهند.

مردای افزود: دو تن دیگر از دانش آموزان به نام های زبیده امیری جوان و زهرا امیری رجا به شدت مصدوم می شوند که در مسیر انتقال به ایرانشهر به دلیل شدت جراحات زبیده امیری جوان فوت می کند و با این احتساب تعداد کشته ها به چهار نفر رسیده است.

وی همچنین بیان داشت: زهرا امیری رجا در حال حاضر در بیمارستان ایرانشهر تحت مداوا است اما شرایط مساعدی ندارد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان در پایان گفت: آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان این ضایعه اسفناک به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان تسلیت می گوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا