ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در جاده های سیستان و بلوچستان!

در تمامی محورهای استان سیستان و بلوچستان از ساعت ۶ صبح روز سیزدهم الی ساعت ۲۲ روز چهاردهم فروردین ماه به اجرا گذاشته می شود.

زاهدان – رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز های ۱۳ و ۱۴ فروردین و ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در سطح جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ کشواد بهروزی زاده در تشریح جزئیات محدودیت های ترافیکی در روزهای آتی اظهار داشت:

با توجه به حجم فزآینده سفرها در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۹۶ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور تریلر و کامیون ها در تمامی محورهای استان سیستان و بلوچستان از ساعت ۶ صبح روز سیزدهم الی ساعت ۲۲ روز چهاردهم فروردین ماه به اجرا گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است . وی از تشدید این محدودیت ها در مسیر زابل- زاهدان و بلعکس در روزهای سیزدهم و چهاردهم نوروز خبر داد و گفت:

این محدودیت از ساعت ۸ الی ۲۲ در این مسیر تشدید پیدا می کند. رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه های اصلی برون شهری استان از ساعت ۷ دهم فروردین ماه لغایت ۶ صبح ۱۵ فروردین ماه ممنوع است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا