واکنش نماینده زاهدان در خصوص استخدام های غیرقانون استانداری سیستان و بلوچستان/ مسئولین به مردم پاسخ دهند

ناصر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر مسئولان در صدد اجرای قانون هستند، پس در برابر استخدامی های غیرقانونی صورت گرفته در استانداری نیز به مردم پاسخ دهد زیرا استانداری خود نسبت به استخدام غیر قانونی نیرو و جذب انها اقدام کرده است.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از مهر، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان روز گذشته در شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان با تاکید بر اصل شایسته سالاری و رعایت مر قانون در استخدام های دستگاه های دولتی بیان کرد: هیچ دستگاهی اجازه ندارد خارج از قوانین و مقررات نیرو جذب کند، امسال با تشکیل دو هیات نظارت و بازرسی در دستگاه های دولتی، افرادی که پیش از این به واسطه های مختلف و خارج از قوانین و مقررات جذب شده اند، حذف خواهند شد.

این سخنان استاندار که بازتاب بسیاری در رسانه ها داشت با واکنش عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همراه بود.

ناصر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر مسئولان در صدد اجرای قانون هستند، پس در برابر استخدامی های غیرقانونی صورت گرفته در استانداری نیز به مردم پاسخ دهد زیرا استانداری خود نسبت به استخدام غیر قانونی نیرو و جذب انها اقدام کرده است.

وی افزود: مردم باید بدانند که معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری طی چند وقت اخیر با کدام مجوز اقدام به جذب ۱۵ نیرو خلاف مقررات استخدامی کشور کرده است.؟

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخیرا از سوی استانداری سیستان و بلوچستان ۱۵ نفر بدون انجام هیچ مراحل استخدامی از سمت سازمان همیاری های شهرداری جذب و با انجام تخلف در تخلف، بدون هیچ مجوزی در بخش های مختلف استانداری سیستان و بلوچستان مشغول بکار شده اند.

وی افزود: نظارت بر رفتار مسئولان وظیفه نماینده است، وقتی امام راحل(ره) گفت مجلس در راس امور است یعنی قانون در راس امور است، پس باید همگان به نظارت نماینده به عنوان مجری قانون احترام بگذارند.

کاشانی یاد آور شد: اگر سهمیه ای برای سازمان همیاری ها در نظر گرفته شده است، باید آزمون برگزار شود نه اینکه بدون توجه به قانون و اجرای مراحل استخدامی افرادی جذب و مشغول بکار شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده دولت در استان این خواست مردم را سریعا پیگیری تا هیچ حقی ضایع نشود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تشریح خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: کسی که مسئولیت بر عهده می گیرد باید هم و غمش را بر روی عدالت بگذارد و کار کند، چرا که اصل نظام جمهوری اسلامی این است.

وی افزود: نباید رفتار ها در زمینه مدیریت به گونه باشد که تداعی کننده مسایل و اهداف شخصی در باور عموم باشد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا