تیراندازی جنون آمیز سارقان مسلح به عابران خاشی؛ ۷ کشته و زخمی بر جای گذاشت/ ۴ سرقت مسلحانه در ظرف ۳ روز + عکس و فیلم

در تیراندازی جنون آمیز سارقین مسلح به سمت عابران پیاده خاشی ۷ کشته و زخمی بر جای گذاشت.
یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد:‌ سرنشینان یکدستگاه پژو ۴۰۵ نقره ای که مسلح نیز بودند؛ واقع در خیابان سعدی اقدام به سرقت وجه نقد از سوپر مارکت “سیب” کردند.
وی افزود: این سارقان مسلح در هنگام خروج از سوپر مارکت به سمت یکدستگاه خودروی سمند زرد رنگ ناوگان عمومی اقدام به تیراندازی کردند که سرنشینان خودرو با هویت های”ز-ز”، “ک-ن”،”ع-ش” و “ف-ش” از ناحیه کتف و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

این منبع اگاه که نخواست نامش فاش شود، گفت: همچنین یک فرد دیگری با هویت”ع-ش” که در حال تردد در همان محل بوده نیز از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو سپس در ساعاتی بعد با حضور در خیابان انقلاب از سوپر مارکت صدف نیز اقدام به سرقت یک میلیون و پانصد هزارتومان وجه نقد کردند.

این منبع آگاه اذعان کرد: سارقان مسلح در حین خروج از سوپر مارکت اقدام به تیراندازی بی هدف کرده که بر اثر این تیراندازی و اصابت گلوله به سمت دو نفر از راکبین یکدستگاه موتور سیکلت با هویت های “م- ی” و “ع- ی” کرده که فردی با هویت “م- ی” در جا فوت کرده و فرد دیگر با هویت”ع- ی” بشدت زخمی می شود که پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش براثر شدت جراحات به زاهدان اعزام می شود.

وی همچنین با اشاره به چندین مورد سرقت دیگر در شبهای گذشته، افزود: در ظهر شنبه(۲۰ تیر) ۳ نفر سر نشین مسلح با یکدستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نقره ای پلاک مخدوش با لباس محلی و سر و صورت بسته از سمت شهر خاش وارد منطقه اسکل آباد شدند.

وی تصریح کرد: این سارقان پس از حضور در پمپ بنزین این روستا اقدام به تیراندازی هوایی کرده و وجوه نقد کارکنان پمپ بنزین را سرقت کردند و به سمت شهر خاش متواری می شوند.

این منبع آگاه بیان کرد: سرنشینان این خودرو پس از نیم ساعت در شهر خاش حضور یافته و از دو کارگاه میکانیکی در خیابان رودکی وجوه نقد را سرقت کردند که پس از آن تعقیب و گریز پلیس به روستای آبترش در حاشیه شهر خاش متواری می شوند.

وی اذعان کرد: پلیس اقدام به محاصره روستا و جستجوی خانه به خانه کرد اما تو اما توفیقی بدست نمی آورد.

برپایه این گزارش همچنین در چند روز گذشته حادثه ای مشابه دیگری با خودرو ذکر شده در محل پمپ بنزین کارواندر در محور خاش به ایرانشهر رخ داده است.

عکس و فیلمی از تیراندازی به سمت دو نفر از راکبین یکدستگاه موتور سیکلت با هویت های “م- ی” و “ع- ی”:( به دلیل داشتن صحنه ی دلخراش؛ از شما مخاطب گرامی عذرخواهی می نماییم)

tirandazi

فیلم:

 

انتهای پیام/

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا