پخش اعترافات اجباری تلویزیونی در ایران با هدف ایجاد رعب و وحشت صورت می‌گیرد

پخش اعترافات اجباری آقای جبیب اسیود زندانی به گروگان گرفته شده و رهبر پیشین “جنبش نظال” در عصر روز دوشنبه ۳۰ آگُست از کانال یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که تحت شدیدترین و طاقت فرساترین شکنجه‌های جسمی و روحی و روانی انجام پذیرفته است فاقد هرگونه ارزش و اعتبار قانونی بوده و رد می‌گردند.

هدف از تهیه و پخش اینگونه اعترافات اجباری و دیکته شده از فعالان سیاسی و نیروهای متعلق به ملت‌های خارج از حاکمیت که برای رسیدن به حقوق مصادره شده‌ی خود فعالیت می‌کنند، تأثیرگذاری بر افکار عمومی داخلی و خارجی با هدف مجرم نشان دادن مخالفان سیاسی نظام و نهایتاً حذف فیزیکی افراد جهت اشاعه‌ی رعب و وحشت در میان مبارزان سیاسی است تا رژیم جمهوری اسلامی ایران بتواند با کمترین مقاومت و اعتراضی منابع سرزمینی آن‌ها را به غارت ببرد.

آقای جبیب اسیود در سال گذشته و در راستای پروژه‌ی ربایش نیروهای سیاسی تأثیر گذار به دستور رژیم و توسط مافیای بین‌المللی ربوده شد و به ایران تحویل گردید. جان این فعال سیاسی عرب که دارای ملیت سوئدی نیز هست در خطر بوده و هر لحظه امکان اعدام ایشان وجود دارد. از دولت سوئد و جامعه‌ی جهانی تقاضا می‌شود برای رهایی ایشان که به شیوه‌ای مافیایی-تروریستی از کشوری دیگر ربوده شده و به ایران منتقل شده است، و در سیاهچال‌های قرون وسطایی‌ای به نام زندان که افراد در آن به طور سیستماتیک تحقیر و شکنجه می‌شوند به گروگان گرفته شده است اقدام نمایند.

و نیز از آنجاییکه محاکمه‌ی حمید نوری که در دهه‌ی ۶۰ هجری شمسی به عنوان دادیار در قتل گسترده‌ی زندانیان سیاسی دست داشته است در دادگستری سوئد در جریان است، جمهوری اسلامی می‌خواهد به شکلی با اعترافات اجباری و دیکته شده‌ی آقای اسیود بر علیه دولت آن کشور، از سوئد نیز انتقام بگیرد.

حزب مردم بلوچستان ضمن محکوم نمودن این عمل ضد انسانی و نقض حقوق بشر زندانیان در ایران، از دولت‌ها و نهادهای حقوق بشری می‌خواهد تا رژیم حاکم در ایران را تحت فشار قرار داده و از حکومت ایران بخواهند، که حقوق زندانیان سیاسی و حقوق بشر زندانیان رعایت شود و فعالان سیاسی آزاد گردند.

حزب مردم بلوچستان

سپتامبر 2021

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا