کارمند فرمانداری ايرانشهر (پهره) به‌دليل جراحات ناشی از اصابت گلوله درگذشت

گزارش ها حاکی است که بهرام باشنده، مدير امور اجتماعی فرمانداری شهرستان ايرانشهر،‌ که روز شنبه ۱۹ مهرماه مورد حمله تعدادی از افراد مسلح قرار گرفت، به دليل شدت جراحات وارده در بيمارستان درگذشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ معاون سياسی اجتماعی فرماندار ايرانشهر گفته است که بهرام باشنده از ناحيه شکم و دست زخمی شده بود و در بيمارستان خاتم الانبياء ايرانشهر جراحی شد، ولی بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

معاون سياسی اجتماعی فرماندار ايرانشهر همچنين گفته است: بهرام باشنده چندين سال قبل هم مورد تيراندازی قرار گرفت و از ناحيه شکم به شدت زخمی شده بود .

گزارش خبرگزاری های ايران حاکی از ان است که بهرام باشنده روز شنبه در حالی که قصد عزيمت به محل کار خود را داشته در مقابل منزل مسکونی خود توسط «دو فرد مسلح» ناشناس مورد حمله قرار گرفته است.

بر اساس اين گزارش، افراد مسلح که لباس ماموران شهرداری را به تن داشتند به محض خروج آقای باشنده از منزل او را با «کلت کمری» هدف قرار داده‌اند.

در همين حال خبرگزاری مهر روز شنبه از انفجار در مسير تردد دو دستگاه خودروی پلس راه در جنوب سيستان و بلوچستان و در منطقه جکيگور خبر داده است. طبق اين گزارش اين انفجار تلفات جانی درپی نداشته است.

سرهنگ محمدرضا کورسی،‌ فرمانده پليس راه جنوب سيستان و بلوچستان، در اين زمينه گفته است : دراين اقدام تروريستی که در ۸ کيلومتری پاسگاه پليس راه جکيگور و بعد از شهرک صنعتی رخ داد دو دستگاه خودرو مگان و سمند پليس دچار خسارت شدند.

اين در حالی است که شامگاه چهارشنبه در حمله افراد مسلح به خودروی گشتی نيروی انتظامی در سراوان، سه نفر از ماموران انتظامی کشته شدند .

همچنين به گزارش خبرگزاری مهر صبح پنجشنبه نيز در حمله افراد مسلح به پاسگاه آسپيچ در حومه شهرستان سراوان يک درجه دار نيروی انتظامی نيز کشته شده است.

مصطفی پور محمدی، وزير دادگستری ايران، نیز روز شنبه از بازداشت عوامل حمله به نيروها پليس ايران در سراوان خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزير دادگستری ايران گفته است: عاملان اين حادثه دستگير شدند و بزودی اين افراد محاکمه خواهند شد.

مقامات ايران در سال‌های گذشته بارها پاکستان را متهم کرده‌اند که توان تامين امنيت مرزهای خود را ندارد و گروه‌های مسلح مخالف ايران در استان سيستان و بلوچستان از اين ضعف دولت پاکستان بهره می‌برند.

در همين زمينه، حسينعلی اميری، قائم مقام وزير کشور گفته است : معتقديم مسووليت حمله تروريست ها به منطقه مرزی سراوان و کشتن ماموران نيروی انتظامی برعهده پاکستان است.

باقر حسينی، نماينده زابل در مجلس ايران، نیز گروه جيش العدل را مسئول حمله به نيروهای انتظامی در سراوان دانسته است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا