کشته شدن چند مقام ارشد نظامی ایران در سقوط هواپيمای نيروی انتظامی

خبرگزاری‌های ایران بامداد یکشنبه 12-10-2014 از سقوط یک فروند هواپیمای نیروی انتظامی این کشور در حوالی شهر زاهدان و کشته شدن 7 سرنشین این هواپیما خبر داده اند.
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از منابع ناجا، هواپیمای نیروی انتظامی این کشور که از مقصد تهران به زاهدان در حرکت بود، پس از 13 ساعت، گشت هوایی “ناجا” از کشف لاشه هواپیما در منطقه چولی خبر داد.

مسافران این هواپیما برای بررسی رویدادهای اخیر در منطقه سراوان، روز شنبه یازدهم اکتبر به استان سیستان و بلوچستان رفته بودند.

طبق این گزارش ساعت 18 روز شنبه 11 اکتبر یک هواپیمای ملخی متعلق به نیروی انتظامی با 7 سرنشین و به خلبانی سرهنگ فرخی و سرگرد خلیل لو کمک خلبان از تهران به مقصد زاهدان پرواز کرد. در ساعت 19 و 20 دقیقه این هواپیما که سردار صادقی معاون ایمنی بازرسی ناجا، سرهنگ خرسند نیا از پلیس پیشگیری و سرهنگ درودگر از معاونت عملیات “ناجا” ، طلوعی از افسران ناجا و ستوان قویدل مهندس پرواز از سرنشینان هواپیما بودند در حوالی منطقه انار از رادار خارج شد. از همان لحظه که خبر مفقود شدن این هواپیما مخابره شد تاکنون اخبار متفاوتی در این زمینه منتشر شده و حتی تا قبل از این سقوط و شهادت این افراد را تائید کرده بودند در حالی که لحظاتی قبل گشت هوایی منطقه اعلام کرد که لاشه این هواپیما را در منطقه چولی پیدا کرده است.

خبرگزاری “ایرنا” گزارش کرده این هواپیما از نوع “توربو کوماندر” بوده است.

مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس اعلام کرد که “نقص فنی و برخورد با مانع” دلیل سقوط هواپیمای نیروی انتظامی بوده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا