کسب مدال برنز جهانی در فرانسه توسط دانش‌آموز دونده سیستان و بلوچستانی

یرج رستم‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: “عبدالرحیم درزاده”، دانش‌آموز دونده استان سیستان و بلوچستان روز گذشته موفق شد مدال برنز ماده دوی 800 متر رقابت‌های دو و میدانی دانش‌آموزان جهان را کسب کند.

رئیس هیئت دو و میدانی سیستان و بلوچستان از کسب مدال برنز جهانی توسط دانش‌آموز دونده استان در رقابت‌های دو و میدانی دانش‌آموزان جهان خبر داد.

ایرج رستم‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: “عبدالرحیم درزاده”، دانش‌آموز دونده استان سیستان و بلوچستان روز گذشته موفق شد مدال برنز ماده دوی 800 متر رقابت‌های دو و میدانی دانش‌آموزان جهان را کسب کند.

رئیس هیئت دو و میدانی سیستان و بلوچستان افزود: این دونده نوجوان که اهل شهر “بمپور” شهرستان ایرانشهر است، مدتی پیش برای حضور در اردوی آمادگی تیم منتخب آموزشگاه‌های دانش‌آموزی کشور به تهران اعزام شد و سپس در روزهای اخیر همراه با تیم دانش‌آموزی ایران عازم کشور فرانسه شد تا در رقابت‌های دو و میدانی دانش‌آموزان جهان کند که خوشبختانه در این رقابت‌ها به مدال برنز دست یافت.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در زمینه دو و میدانی در سیستان و بلوچستان وجود دارد و در صورتی که حمایت ویژه‌ای در این راستا از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد، می‌توان مدال‌های بیشتری در این رشته ورزشی کسب کرد.

رستم‌زهی تاکید کرد: امکانات زیرساختی حوزه ورزش به ویژه در جنوب سیستان و بلوچستان مطلوب نیست و همین امر موجب شده زمینه لازم جهت استعدادیابی و شکوفایی استعدادهای جوانان فراهم نباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا