کلافه شدن شهروندان کنارکی از قطعی مکرر تلفن و اینترنت

به گزارش چهاربهاران، قطعی مکرر خطوط ارتباطی و اینترنتی در مناطق مختلف شهر کنارک که این روزها روند صعودی به خود گرفته؛ نارضایتی شدید شهروندان را از خدمات شرکت مخابرات در این شهرستان در پی داشته و آنان را به شدت کلافه کرده است.

عده ای از شهروندان کنارکی با اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب خدمات تلفن و اینترنت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگارچهاربهاران از کنارک عنوان کردند: با توجه به اینکه امروزه تلفن و اینترنت به یک جزء جدا نشدنی زندگی تبدیل شده و از آنجائیکه زندگی، کار و امور کسب درآمد عده بی شماری از مردم به این وسیله ارتباطی وابسته است؛ قطعی مکرر تلفن و عدم رسیدگی بموقع درخصوص برطرف کردن این مشکل، موج شدیدی از نارضایتی را در بین برخی از مشترکین ایجاد کرده است.

یک شهروند کنارکی که به طور معمول ماهیانه دو یا سه بار جهت وصل مجدد تلفن و اینترنت با شرکت مخابرات تماس می گیرد گفت: فرسودگی، پوسیدگی و از بین رفتن عمر مفید کابل و خطوط ارتباطی بر اثر قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب را علت اصلی قطعی های مکرر تلفن و اینترنت در شهرستان کنارک دانست.

بهزاد دامنی افزود: مردم برای تسهیل، رفاه و آرامش بیشتر در زندگی؛ خود را به وسایل ارتباطی مجهز کرده اند اما نحوه نامطلوب ارائه این خدمات از سوی شرکت مخابرات این شهروندان را با معضل جدی مواجه کرده و بر روی اعصاب آنان تاثیر منفی گذاشته است.

این شهروند ادامه داد: اگر بنا باشد افراد برای برقراری هر تماس تلفنی و یا استفاده از اینترنت به دفاتر مخابراتی و کافی نت مراجعه کنند؛ دیگر چرا باید هزینه های اشتراک تلفن ثابت و اینترنت را متقبل شوند.

دامنی با توجه به نبود جعبه پست در اکثر قسمت ها افزود: نبود جعبه پست برای کابل های مخابراتی تلفنی و اینترنت در شهرستان کنارک و با درجه شرجی بالا باعث پوسیدگی کابلهای مخابراتی شده است و تا کنون هم هیچ اقدامی برای حل این مشکل انجام داده نشده است.

وی گفت: از مسئولین مخابراتی شهرستان کنارک تقاضا می شود برای رفع مشکل تلفن و اینترنت هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند تا باعث گله مندی شهروندان کنارکی نشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا