بازیکنان حتی پول شارژ تلفن خود را ندارند/ استاندار سیستان و بلوچستان هیچ کاری برای این تیم نمی کند

سرمربی تیم گوهر گویر زاهدان با گلایه از مسئولین استان گفت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود قطعا تیم والیبال زاهدان منحل می شود.
اصغر نائینی با بیان اینکه هیچ حمایتی از تیم گوهر کویر در استان سیستان و بلوچستان نمی شود به خبرنگار ورزشی عصرهامون گفت: شرایط تیم اصلا مناسب نیست و اگر به همین منوال پیش برود قطعا تیم والیبال زاهدان منحل می شود و از نیم فصل دوم نمی توانیم در مسابقات شرکت کنیم.
وی با بیان اینکه استانداری خواهان تیم داری در لیگ برتر بود گفت: متاسفانه تا این لحظه مسئولان هیچ اقدامی نکرده‌اند، در آخرین بازی با نماینده یزد مشکلات زیادی گریبان تیم را گرفت و سبب شد بازیکنان تیم به دلیل عدم پرداخت هزینه هتل محل اقامتشان چند ساعت در آنجا حبس شوند.
وی افزود: بنده شنیدیم مدیر کل تربیت بدنی استان پول هتل بازیکنان را از برادرش قرض گرفت و به مسئولین هتل جهانگردی یزد داد تا به بازیکنان اجازه خروج داده شود!
سرمربی والیبال گوهر کویر افزود: استاندار سیستان و بلوچستان فقط دستور پیگیری می دهد اما هیچ کاری نمی کند.
وی با بیان اینکه این تیم رها شده است بیان داشت: بازیکنان بازی هفته آخر دور رفت لیگ برتر با خودروی شخصی عازم مسابقه شدند، پنج دقیقه مانده بود به مسابقه با وساطت مسئول سازمان لیگ از هتل خارج شدیم و به بازی رسیدیم.
سرمربی گوهر کویر زاهدان با اشاره به اینکه این تیم با دستور استاندار تشکیل شده است اظهار کرد: چند جلسه به همراه بازیکنان و کادر فنی با استاندار سیستان و بلوچستان جلسه داشتیم ، دستوراتی هم شخص استاندار داده اند که مشکلات بازیکنان تیم حل شود اما هیچکدام از بازیکنان تا این لحظه ریالی دریافت نکرده اند بالاخره بازیکنان خانواده دارند و باید پاسخگوی آنها باشند.
وی با اشاره به شکایت بازیکنان تیم زاهدان به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: فدارسیون هفته آینده جلسه برگزار می کند و اگر این مشکلات برطرف نشود و شخصی در این خصوص پاسخگو نباشد دور برگشت لیگ برتر تیم گوهر کویر با دستور فدارسیون منحل می شود.
سرمربی گوهر کویر زاهدان با بیان اینکه مشکلات این تیم به دست استاندار سیستان و بلوچستان حل می شود ادامه داد: بازیکنان غیربومی این تیم که در یزد حضور داشتند به دلیل نداشتن پول نتوانستند راهی شهرهای خود شوند و این اصلا برای ورزش استان خوشیاند نیست.
نائینی در پایان گفت: مسئولین شرکت گوهرکویر نیز تنها گفته اند از نام این شرکت برای حضور در مسابقات استفاده شود و آنها نمی توانند هیچ پولی به این تیم تزریق کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا