حبس والیبالیست های زاهدانی در هتل یزد/ خلف وعده مسئولین کمر تیم را شکست

بحران مالی در والیبال استان باعث شد بازیکنان تیم گوهر کویر که با مشقت فراوان خود را به یزد رسانده بودند به دلیل عدم تسویه هزینه های اقامت توسط مسئولین هتل حبس شوند.
به گزارش عصرهامون، تیم والیبال گوهر کویر زاهدان با تلاش برخی از مسئولین که خواهان تیمداری در این فصل از مسابقات لیگ برتر والیبال بودند راهی مسابقات شد، امروز در شرایط نامناسبی رها شده است.
محمد اسدی سرپرست سابق تیم گوهر کویر در گفتگو با خبرنگار ورزشی عصرهامون با بیان اینکه قبل از اعزام تیم برای مسابقه با نماینده یزد هزینه سفر تیم آماده نبود گفت: بازیکنان برای شرکت در این مسابقه تصمیم گرفتند با خودروی شخصی راهی یزد شوند.
وی ادامه داد: بنده با سفر بازیکنان با اتومبیل شخصی به شدت مخالف بودم اما مسئولین تیم من را برکنار کردند و شخص دیگری که تا قبل از این منشی مدیرعامل بود را به سمت سرپرست تیم منصوب کردند.
وی افزود: پس از اقامت در هتل هم به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های اقامت، مسئولان هتل از ارائه کارت بازی بازیکنان و کارت ملی نفرات تیم خودداری کرده و پس دادن مدارک را منوط به تسویه حساب کردند.
وی با تاکید بر اینکه صاحب این تیم مشخص نیست ادامه داد: نماینده زاهدان با نام گوهر کویر وارد مسابقات شدند اما مسئولین گوهر کویر در این خصوص گفتند از شرکت ما درخواست شده تنها با برند گوهر کویر تیم، والیبال زاهدان در مسابقات حاضر شود و استانداری و چند ارگان دیگر هزینه های تیم را پرداخت می کنند.
سرپرست سابق تیم والیبال گوهر کویر زاهدان بیان کرد: هیچ کس تیم را حمایت نکرد، قرار بود این تیم با نام یکی از شرکت های فعال استان در ادامه مسابقات حاضر شود اما آن شرکت هم زیر بار مسئولیت نرفت.
وی ادامه داد: تربیت بدنی سیستان و بلوچستان قول داده بود از استانداری مبلغی را جهت سامان دادن به اوضاع تیم والیبال زاهدان جذب کند اما هیچ اتفاق خاصی تاکنون رخ نداد.
اسدی با بیان اینکه به بازیکنان تیم قول داده بودن قبل از بازی با نماینده یزد پول آنها پرداخت شود ادامه داد: هیچ پرداختی تاکنون صورت نگرفته بود و حتی شب گذشته این تیم توان پرداخت هزینه شام خود را هم نداشت.
وی در پایان گفت: روز گذشته نیز مسئولین هتل به دلیل عدم تسویه مالی کارت بازیکنان تیم گوهر کویر را مصادره کرده بود اما با رایزنی های گسترده بازیکنان قبل از سوت شروع بازی به سالن برگزاری مسابقه رسیدند.
نیما افشار یکی از بازیکنان تیم والیبال گوهر کویر که در هنگام تماس خبرنگار عصرهامون در هتل یزد حضور داشت و به دلیل عدم تسویه مالی قادر به خروج از این هتل نبود اظهار داشت: شرایط تیم به شدت بحرانی است و تا این لحظه در هتل به اجبار ماندگار شده ایم.
وی در پاسخ به پیگری مسئولین ورزشی استان در خصوص این مشکل والیبالیست استان گفت: هیچکدام از مسئولین تاکنون برای حل مشکل ما تماسی نگرفته اند و بازیکنان تیم ساعت ها در لابی هتل بلاتکلیف مانده اند.
بازیکن تیم والیبال زاهدان با بیان اینکه به واسطه تقدیم سویچ اتومبیل یکی از بازیکنان تیم مسئولین هتل با حضور بازیکنان در شب گذشته موافقت کرده اند گفت: اصلا این تیم برنامه ریزی ندارد.
وی در پایان ادامه داد: از ابتدای فصل تاکنون برخلاف بسیاری از تیم های لیگ برتری مسئولین این تیم هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا