به آن دسته از اروپاییان تجارت پرست که در ارتباط با عملکرد باند مافیایی حاکم بر ایران، خود را به کری و کوری زده اند(ارژنگ داودی)

بیانیه زنداندانی سیاسی ارژنگ داودی به مناسبت سفر وزیر امور خارجه آلمان به ایران و ملاقات وی با آخوندهای قاتل و تروریست که دستان آنها به خون هزاران جوان ایرانی ومردم منطقه آغشته است و مضحکت تر از آن برگزاری کنفرانسی تحت عنوان امنیت و صلح در کشور ما که توسط آخوندها های تروریست و دیکتاتور اشغال شده است، تا به جنایتهای رژیم مشروعیت دهند، و با به غارت بردن منابع طبیعی مردم ایران قصد دارند با خون جوانان ایران و مردم منطقه تجارت نمایند .این بیانیه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است متن بیانیه به قرار زیر است:
۱ نکته و ۳ یاد آوری،
در ارتباط با نشست مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ در مصدر تروریسم بین الملل،
نکته:
زمستان سال گذشته ، بر اثر ضربه مغزی در سلول انفرادی به بیمارستان موسوم به « خمینی »اعزام شدم. ولی پزشکان امنیتی بیمارستان از پذیرش و معالجه ام خوداری کردند . زیرا در زمره آن دسته از زندانیان سیاسی هستم که هر چند به مبارزه مسالمت آمیز معتقدند اما کلیت رژیم را نفی می کنند .هفته گذشته نیز پس از چندین روز تحمل درد طاقت فرسا ، ناشی از سنگ کلیه ، عفونت مجاری ادرار و اسپاسم شدید عضلانی ، هنگام که از شدت درد بیهوش شدم ، دوباره مرابه همان بیمارستان اعزام کردند . در طول ۳۱ ساعتی که در آنجا روی برانکارد افتاده بودم ، دریغ از یک لیوان آب ، چه رسد به غذا ، دارو یا درمان!؟ مآلا بدون کمترین معالجه یا مداوا به زندان عودت و روی همان برانکاردی که از بند خارج گردیده بودم به سالن بازگردانده شدم.
یادآوری ۱ :
کشور آلمان چه بپذیرد و چه نپذیرد به نمایندگی از اتحادیه اروپا در این نشست مقدماتی در تهران شرکت می جوید . چنانچه وزیر امور خارجه آلمان برای دادن اولتیماتوم نهایی یعنی برای آخرین اتمام حجت با رژیم بربر منش حاکم در نشست تهران حضور می یابد با ارفاق می توان می توان گفت که این اقدام ناسنجیده، می تواند برای آزادی خواهان ، دموکراسی طلبان و به ویژه زندانیان سیاسی تا آنجا قابل تحمل باشد که خیزش دوباره آلمان و تحرکات بین المللی چند سال اخیر آن کشور را نه بازگشت شتابان به سوی دوران هیتلریسم که گامی لنگان درمسیر پر شکوه جهانی شدن قلمداد کرد. اگر چه فاجعه جاری در یونان و نحوه تعامل اروپاییان ثروتمند به ویژه کشور آلمان با کهن ترین ملت قاره سبز ، بسیار تامل بر انگیز است.
یاد آوری ۲:
به آن دسته از اروپاییان تجارت پرست که در ارتباط با عملکرد باند مافیایی حاکم بر ایران، خود را به کری و کوری زده و به منظور تخلیه بخشی از بحران اقتصادی مبتلا به، تحت عنوان پوچ تغییر رفتار رژیم ؟! به دنبال مماشات با حکومت قرون وسطایی و نجات ناملایان از ورطه سقوط و اضمحلال هستند،.علاوه بر ذکر این تمثیل ظریف ایرانی که می گوید ، گربه ای که عابد می شود ، پنج پنج می گیرد !؟ به صراحت اعلام می دارم این رژیم جعلی که ذاتا ناقض حقوق بشر و علنا پدرخوانده تروریسم بین الملل است به محض مشاهده ذره ای نرمش یا مدارا در برابر جنایات ضد بشری اش ، بدون تردید عالمانه و عامدانه از دامان بربریت به ورطه توحش شیرجه خواهد رفت تا باز چون دهه سیاه ۶۰ هیچ تنابنده ای را یارای نفس کشیدن باقی نماند. بدینگونه سابقه ای به مراتب سیاه تر از دوران تاریک قرون وسطی معروف به dark age و این بار در خاورمیانه از اروپاییان بجا خواهد ماند.
یادآوری ۳ :
علیرغم اینکه در طول ۲۵ سال پس از کودتای سازمان سیا بر علیه دولت ملی دکتر مصدق فقید، امریکاییان برای پیشبرد و آبادانی ایران تلاش بسیار کردند، اما هم اکنون یعنی ۳۷ سال پس از پیروزی انقلاب ۵۷ هنوزکه هنوز است، کفاره حمایت از پادشاهی را می دهند که اگر چه مستبد اما تجددگرا بود و به قوانین بین المللی نیز احترام می گذارد. بنابر این تدوام حمایت بی دریغ بعضی کشورهای اروپایی از رژیم آدمخواری که هم مستبد ، هم مرتجع ، هم تروریست بوده و به وضوح برای ارزش های جامعه جهانی ، کمترین حرمتی قایل نیست ، چه بسا در آینده ای نزدیک ، کفاره ای به مراتب سهمگین تر برای آنان درپی داشته باشد. در پایان متذکر می شوم که برای مرده، بایستی فاتحه خواند نه دعای صد بند جوشن کبیر!؟
ارژنگ داودی
زندانی رجایی شهر
۲۴ مهر ماه ۱۳۹۴
www.hrdai.net

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا