هرگونه مذاکره آنها با مقامات رژیم ایران در حکم تایید جنایتهای رژیم جمهوری اسلامی است( زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان)

نامه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان خطاب به مقامات و نمایندگان اتحادیه اروپا در رابطه با سفر کردن به ایران و ملاقات با سرکوبگران مردم ایران به منزله مشروعیت داده به اعمال ضدبشری و ترویست این رژیم در ایران ، منطقه و جهان است. این بیانه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها اختصاصا در اختیار« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است . متن بیانیه به قرار زیر است:
به مقامات اتحادیه اروپا و نمایندگان محترم پارلمان اروپا،

ضمن ادب به استحضار می رسانیم که اینجانبان زندانیان سیاسی زندان زاهدان عزیمت و تشریف فرمایی مقامات اتحادیه اروپا به کشور ایران را که یکی از ناقضین حقوق بشر در دنیا می باشد شدیدا محکوم نموده و تقاضامندیم که مقامات اتحادیه اروپا از سفر خود به ایران خودداری نمایند چون هرگونه مذاکره آنها با مقامات رژیم ایران در حکم تایید جنایتهای رژیم جمهوری اسلامی است .
مقامات اتحادیه اروپا و سایر مقامات جهانی باید با زندانیان سیاسی ، عقیدتی، فعالین کارگری ، فعالین زنان ، معلمین و سایر اقشار جامعه که مورد سرکوب وحشیانه عوامل رژیم ولی فقیه هستند ملاقات نمایند و با آنها تعامل داشته باشند .

زندانیان سیاسی زندان زاهدان
مهر ماه ۱۳۹۴
امضاکنندگان: ایرج محمدی، محمد امین آگوشی ، ایوب ریگی ، عبدالغفار نقشبندی،حمزه ریگی، عبدالغنی گنگوزه ای، محمد آبادیان، جلال آبادیان، هادی آبادیان.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا