بیمارستان جدید سراوان در محاصره فاضلاب های خانگی/ رها سازی پساب های خانگی نفس شهروندان را به شمارش انداخت

به گزارش عصرهامون به نقل از شستون، در روزهایی اخیر برخی از شهروندان با ارسال تصاویری که نشان می دهد پساب های خانگی در اطراف بیمارستان در حال ساخت جدید سراوان رها شده و مشکلاتی را برای تردد شهروندان به وجود آورده است، خواهان پیگیری این موضوع از سوی این پایگاه خبری شدند.

رها سازی پساب های خانگی در معابر علاوه بر اینکه چهره شهر را مخدوش و نا زیبا می سازد، منجر به آلوده شدن محیط، تجمع حشرات موذی و ایجاد بوی نا مطبوع می شود که این امر سلامت شهروندان را به خطر می اندازد.

پساب و فاضلاب خانکی که در معابر اطراف بیمارستان جدید شهرستان سراوان رها شده است، به صورت راکد مانده است و مسیری برای هدایت از این مکان وجود ندارد که این این موضوع نیز موجب افزایش حشرات موذی مانند مگس ها، پشه ها و میکروب ها می شود که می تواند بیماری های واگیر دار را به وجود آورد.

ترسیم چهره زشت برای شهر با رها سازی فاضلاب های خانگی در معابر

یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون اظهار داشت: در برخی از کوچه و معابر شهر شاهد رها سازی فاضلاب از سوی برخی از شهروندان هستیم که با توجه به خاکی بودن کوچه ها و برخی از معابر در این شهرستان، چهره زشتی را برای شهر ترسیم کرده اند.

وی افزود: این عمل شهروندان علاوه بر اینکه فضای گل و لایی را در برخی از کوچه ها به وجود آورده است، موجب آلودگی محیط و انتشار بوی نامطبوع شده است که می طلبد مسئولین مربوطه اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام انجام دهند.

این شهروند سراوانی با اشاره به اقدامات مناسب شهرداری در ماه های اخیر جهت زیبا سازی و زیر ساخت های شهر، گفت: عدم وجود سیستم دفع فاضلاب خانگی یا همان جوی های دفع روان آب در بیشتر نقاط شهرستان منجر به رها سازی فاضلاب و پساب های خانگی در معابر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا