سوانح رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان جان 14 نفر را گرفت

تنها در مدت 72 ساعت آمار تلفات جاده ای سیستان و بلوچستان به 14 نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، براثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان وانت با یک موتور سیکلت شب گذشته در محور دلگان دو نفر از راکبان موتور سیکلت بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با تایید این خبر اظهار داشت: در این سانحه رانندگی که در کیلومتر 20 جاده دلگان-جلگه رخ داد متاسفانه به دلیل برخورد یک دستگاه نیسان وانت با یک دستگاه موتور سیکلت راکبان موتور سیکلت که هر دو از تبعه غیر مجاز بودند فوت کردند.

سرهنگ محمد رضا کورسی در گفتگو با مهر علت این سانحه را انحراف به چپ خودرو ی نیسان و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه توسط موتور سیکلت عنوان کرد.

وی بیان کرد: راکبان این موتور سیکلت که از اتباع بیگانه و افغانی بودند فاقد کلاه ایمنی بوده و لذا در سر صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

وی ابراز داشت: نیروهای پلیس راه بمپور با اطلاع از این حادثه در کمترین زمان ممکن بر سر صحنه حاضر شدند اما متاسفانه به دلیل شدت صدمات وارده تلاش برای نجات جان این دو انسان بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، وقوع دو سانحه رانندگی بر اثر برخورد خودرو های سوخت قاچاق که جان 12 نفر را محور های مواصلاتی این استان گرفت و همچنین حادثه شب گذشته تنها در مدت 72 ساعت آمار تلفات جاده ای سیستان و بلوچستان را به 14 نفر رساند به گفته کارشناسان پلیس راه تلخ ترین روز های مرداد ماه را رقم زد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا