قطعی برق در گرمای ۵۰ درجه در قصرقند و امتحانات دانش آموزانی که با کمترین امکانات به تحصیل مشغولند

دانش‌آموزانی که با کمترین امکانات به تحصیل مشغول هستند و حتی گفته می‌شود که به دلیل فقر و محرومیت در برخی مناطق بدون خوردن صبحانه در کلاس حاضر می‌شوند و حالا باید این گرما را هم به جان بخرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، قطع مکرر برق در شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان آن هم در ساعات ظهر و چندین ساعت پشت سرهم که ساعت اوج گرما به شمار می‌رود، موجب ایجاد مشکل برای مردم این مناطق شده است در روز گذشته امتحانات نهایی دانش آموزان در شهرستان قصرقند با قطع جریان برق در گرمای شدید برگزار شد.

یکی از معلمان مدرسه که برق آن قطع شده بود، از برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در گرمای شدید و شرجی طاقت‌فرسا به دلیل قطعی برق مدرسه خبر داد و شرایط وحشتناک توصیف می‌کند و می گوید: دانش آموزان روزه دار، امتحان روز گذشته خود را در حالی دادند که تحت گرمای بسیار شدید که هوا با دمای بالای 50درجه بود.

وی افزود: ولی دانش آموزان طاقت وتحمل این گرما را تا پایان جلسه آزمون نداشتند و مجبور به ترک جلسه قبل از اتمام زمان آزمون کردند.

بلوچ ادامه داد: مٲمورین اداره برق بدون توجه به این امر که امتحانات در آینده دانش آموزان تٲثیر بسزائی دارد برق مسیر حوزه یک امتحانات نهایی شهرستان قصرقند را قطع کردند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزانی که با کمترین امکانات به تحصیل مشغول هستند و حتی گفته می‌شود که به دلیل فقر و محرومیت در برخی مناطق بدون خوردن صبحانه در کلاس حاضر می‌شوند و حالا باید این گرما را هم به جان بخرند.

به نظر می‌رسد مسئولان شرکت برق قصرقند باید برای حل مشکل مردم این منطقه اقدامی اساسی داشته باشند تا در هوای گرم این روزها موجب آزردگی خاطر مردم نشوند و جلوی تکرار این گونه مسائل گرفته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا