مولانا عبدالحمید بار دیگر از شرکت در کنفرانس بین المللی انجمن جهان اسلام ممانعت شد

امام جمعه اهل سنت زاهدان عضو انجمن جهان اسلام که مقر آن در مکه است برای چندمین سال متوالی از شرکت در کنفرانس سالانه این انجمن ممانعت می شود.
به گزارش کمپین فعالین بلوچ مولانا عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان به کنفرانس (رابطه العالم السلامی) که با حضور شخصیتهای برجسته جهان اسلام در مکه برگزار شد دعوت بود که روز یکشنبه 3 اسفند، پس از ممانعت نیروهای امنیتی به زاهدان بازگشت.

یک منبع مطلع به “فعالین بلوچ” گفت: “مولانا به منظور شرکت در کنفرانس رابطه العالم السلامی به تهران سفر کرده بود و همه مقدمات سفر از قبیل گرفتن ویزا و بلیط انجام شد اما پس از دو روز انتظار به وی اجازه ندادند به این سفر برود و ناچارا ایشان روز یکشنبه به زاهدان برگشت”

کنفرانس رابطه العالم الاسلامی با موضوع “مبارزه با تروریسم” از دیروز یک شنبه آغاز شد و به مدت دو روز در مکه برگزار می شود.

انجمن جهان اسلام (رابطه العالم الاسلامی) بزرگ ترین مرکز علمی و دعوی اسلامی جهان و مقر آن در مکه مکرمه است. این انجمن همه ساله کنفرانس های بین المللی در زمینه فقه ، دعوت اسلامی و موضوع های مهم جهان برگزار می کند.

مولانا عبدالحمید که یکی از اعضای دائم این انجمن علمی است اسفند ماه سال گذشته نیز از شرکت در این کنفرانس با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا