پنج نفر در سانحه رانندگی محور زابل به زاهدان در آتش سوختند/ مسول روابط امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زابل در میان جان باختگان+تصاویر

به گزارش عصرهامون اصغر قورزهی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: براثر برخورد سه خودرو در محور زاهدان به زابل در محدوده پل شیله پنج نفر در آتش سوختند و یک نفر نیز مصدوم شد.

وی افزود: پس از اعلام حادثه به پایگاه بین شهری رامشارهلال احمر در ساعت هشت و ۴۵ دقیقه توسط پلیس راه زابل به زاهدان دوتیم عملیاتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

قورزهی ادامه داد: در این سانحه که سه خودروی تویوتا، سانتافه و پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند متاسفانه دو خودرو مورد حریق قرار گرفتند که منجر به سوخته شدن و در پی آن فوت پنج تن و مصدومیت یک نفر شد. رئیس جمعیت هلال احمر زابل با بیان اینکه در این عملیات دو خودرو امداد و نجات حضور داشتند، تصریح کرد: ادارات راه، پلیس، اورژانس و پلیس راه از جمله سازمان ها و اداراتی بودند که در امدادرسانی حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شدت سانحه عملیات رهاسازی درساعت ۱۳ و ۳۹ دقیقه به پایان رسید و تنها مصدوم این حادثه به بیمارستان انتقال داده شد.

گفتنی است؛ محمد کیانی مسول روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز در میان جان باختگان این حادثه بود.

Publisher: hd

Source: http://www.asrehamoon.ir/fa

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا