چه کسی پاسخگوی بی خانمانی مردم روستای جمپلی از توابع شهرستان نیکشهر می باشد؟!

به گزارش خبرنگار بلوچ پرس،مردم روستای جمپلی متاسفانه به مدت بیش از دوازده سال است در وضعیتی بسیار فجیع و درد آور و در دمایی که امروز در زمان حضورمان حدود۴۶ درجه سانتیگراد بود زندگی میکنند.

 

مردم این روستا از ناملایمت های روزگار به شدت گلایه داشتند و اینکه دوازده سال می باشد مورد بی توجهی مسئولین قرار گرفته اند و تکه ای از زمین خداوند جهت ساخت و ساز و زندگی به آنها واگذار نمی شود،سوالم اینجاست و برایم جای تعجب داشت زمینهای پهناور و خالی از سکنه آن منطقه به کار چه کسی می آید که برادران و هم نوعان ما اینگونه در فلاکت و بدبختی زندگی میکنند؟!

در این همه مدت سکوت عجیب رسانه ها و خبرنگاران محلی هم جای سوال دارد، شمایی که بسیار ماهرانه توانستید یکی از روستاهای بخش تلنگ از توابع شهرستان قصرقند را بدون مدرسه جلوه دهید ومطلبی را در مورد آنها به گوش مسئولین برسانید آیا کودکان و مردم این روستا را ندیدید که امروز دغدغه های دیگری داشتند؟چه کسی میخواهد پاسخگو باشد؟

فعالان عرصه ی رسانه ای محلی آیا دیده اید و نادیده گرفته اید یا نه نخواستید منافع خودتان را به خطر بیندازید و یا اینکه مردم این روستا برای شما منفعتی نداشتند که چنین سکوت کردید؟ شما که در عزل و نصب های استان خودتان را سهیم میدانید آیا به اندازه بیان مشکلات این مردم توانایی ندارید؟ نمیدانم چه کسی ولی میدانم که در آن دنیا همگی تاوان سختی در خصوص این مردم خواهیم داد و تک تکمان مسئولیم،مطمئنم و یقین دارم با توجه به عدالت محور بودن جمهوری اسلامی ایران اگر چنانچه اطلاع رسانی کافی در این مورد انجام میگرفت مسئولین عزیز مانند سایر نقاط دیگر کمک را نسبت به مردم این منطقه دریغ نمیکردند.

حال بگویید که آیا ما وظیفه مان فقط این است که زیر کولر دفتر نشسته باشیم و خودمان را درقبال این مردم مسئول ندانیم؟ اگر مسئولیتی نداریم ولی حس انسان دوستی ما کجا رفته است؟ کاش سایر عزیزان خبرساز استان هم یک روز می رفتند و از حال و روز مردم این روستا گزارشی تهیه می کردند و به مسئولین عزیز اطلاع رسانی میکردند نه تنها وظیفه بلکه از بعد انسان دوستی هم ایجاب میکرد که در این خصوص چاره اندیشی شود.

درادامه تصاویری را در معرض دید شما قرار میدهم و قضاوت را به خودتان واگذار میکنم و از تمامی مسئولین عزیز علی الخصوص فرماندار شهرستان نیکشهر،اداره مسکن و شهرسازی و اداره منابع طبیعی این شهرستان خواهشمندم تا برای رفع مشکلات مردم روستای مذکور چاره اندیشی کنند، قطعا دعای خیر آنها همیشه پشت و پناه شما عزیزان می باشد.

گزارش از: احمد کرد

http://balochpress.net/up/do.php?imgf=1401220845333.jpg

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا