کشته شدن دو مامور انتظامی طی یک درگیری در ایرانشهر (پهره)

خبرگزاری های داخلی گزارش دادند که در جریان درگیری نیروی انتظامی با آنچه از آن به عنوان “اشرار مسلح” یاد کرده اند دو تن از ماموران نیروی انتظامی و دو تن از “اشرار مسلح” کشته شده اند.
تا کنون از جزئیات دقیق این ماجرا اطلاعی به دست نیامده است.

داوودی فرماندار ایرانشهر و رییس شورای تأمین این شهرستان ارائه توضیحات بیشتر در خصوص این اتفاق را به آینده موکول کرده است.

مردم محلی هم در این زمینه از صدای گلوله و شلیک پی در پی در “بلوار نوک آباد” خبر داده و آمار کشته شده ها را بیشتر اعلام کرده اند.

http://balochcampaign.com/index.php/news/balochestan-news/item/3171-2016-01-22-19-11-34

به گزارش عصرهامون، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت و گو با پهره اظهار کرد: طی یک تعقیب و گریز چهار شرور مسلح به یک منزل مسکونی در خیابان کشاورز فرار می کنند که در این بین اشرار مسلح ساکنین منزل را به گروگان میگیرند.
وی گفت: مامورین ناجا بلافاصله با حکم مراجع قضایی وارد عمل می شوند که در این بین با مقاومت اشرار دو نفر آنان با هویت (ی_ گرگیج ) و ( م _ گرگیج) به هلاکت می رسند.
سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: با تلاش مامورین ناجا گروگان های در بند اشرار آزاد و دو شرور دیگر دستگیر و طی بازرسی های اولیه سه قبضه سلاح از آنان کشف شد.
فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: در پی این عملیات دو تن از مامورین انتظامی ایرانشهر به شهادت رسیدند و یک نفر مجروح شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا