۷۰ درصد مدارس شهرستان خاش زیر آب

نماینده مردم خاش در مجلس: در خاش بیشترین مدارس عشایری را داریم و مدارس فرسوده فراوان هستند .

نماینده مردم خاش در مجلس با تشکر از مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و استان و اداره کل نوسازی استان گفت: در خاش بیشترین مدارس عشایری را داریم و مدارس فرسوده فراوان هستند زیرا در سالهای قبل توسط جهاد سازندگی احداث شده اند و نیاز است عزم عمومی برای رفع مشکلات صورت پذیرد.

به گزارش ایسنا علی کرد در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: با گسترش آمار دانش آموزی، تقاضای رعایت عدالت در توزیع اعتبارات می‌باشد و ۷۰ درصد مدارس شهرستان در بارندگیهای اخیر دچارآبگرفتگی شدکه نیاز است اداره نوسازی با توجه به وضعت آب و هوای خاش، در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ کند.

کرد افزود: از سویی در برخی مدارس روستایی از وسایل گرمایشی غیراستاندارد استفاده می‌شود که در این خصوص لازم است اقداماتی انجام‌ شود‌. وی با تاکید بر هوشمندسازی مدارس گفت: نیاز است همه اقوام در مدرسه سازی مشارکت و رقابت در مدرسه سازی ایجاد گردد و اینجانب به عنوان نماینده مردم و یک فرهنگی، پیگیر حضور خیرین در خاش هستم.

کرد ادامه داد: کارخانه سیمان خاش لازم است با ورود جدی تر به مدرسه سازی و رفع محرومیتهای روستاهای اطراف به تعلیم و تربیت شهرستان کمک کند و مردم شهرستان و آنهایی که بضاعت دارند نیز مکلف به توسعه فضاهای آموزشی هستند و باید با برنامه حرکت ‌نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا