اوباما: اشهد ان لااله‌الاالله! / طنز سایت خودنویس

در این صورت که همه‌ی سران کشورهای اروپایی و امریکا مقلد آقا شده‌اند همگی در مراسم نماز عید فطر به امامت ایشان در مصلای تهران حضور می‌یابند و در مراسم تاسوعا و عاشورا به سینه‌زنی در محوطه‌ی کاخ سفید و رایشتاگ و کاخ ورسای می‌پردازند

آقا کار ما خیلی دشوار شده است! دیگر نمی‌دانیم چه چیزی واقعی و چه چیزی غیرواقعی و بازی رسانه‌ای است! شده‌ایم مثل مایکل داگلاس در فیلم دیوید فینچر! گاهی فکر می‌کنیم داریم خواب می‌بینیم اما واقعیت این است که بیداریم! والله به هر کسی بگویید که اتاق فکر امریکایی‌ها در امارات طرحی ریخته که آبگوشت را از سر سفره‌ی مردم بردارد و به جای آن پیتزا -آن‌هم پیتزایی که توش به جای قارچ و فلفل٬ میکروفیلم دارد- قرار دهد یا این که اگر بخواهیم با امریکا رابطه داشته باشیم باید سران امریکا و اروپا مسلمان و پیرو و مقلد آیت‌الله خامنه‌ای شوند یا از طریق فیس‌بوک آقای حسین باقرزاده مطلع شویم که سایتی مشابه سایت «خودنویس» درست شده٬ که آدرس‌اش هم شبیه آدرس آن است و قالب‌اش کپی قالب آن و در آن مطالب دروغ و کذب منتشر می‌شود٬ خلاصه بعد از دیدن این‌جور چیزها می‌خواهیم خودمان را مانند مایکل داگلاس از بالای پشت بام به پایین پرتاب کنیم تا بل‌که از شر این کابوسِ در بیداری خلاص شویم!

من تصور می‌کنم اگر روزی روزگاری این حکومت عوض شود٬ سران حکومت فعلی و مدیران آن تا رده‌های میانی باید در بیمارستان‌های روانی بستری شوند و تحت درمان قرار گیرند. این‌ها کم کم دارند ما را هم روانی می‌کنند! من پرزیدنت اوباما را دارم می‌بینم که رفته است بیمارستان تا ختنه شود! بانو آنگلا مرکل را می‌بینم که چادر و مقنعه به سر کرده و در ساختمان ریاست‌جمهوری آلمان بر روی جا نماز و سجاده افتاده و دارد نماز جعفر طیار می‌خواند! دیوید کامرون را می‌بینم که در خانه‌ی شماره‌ی ده داونینگ استریت٬ که بر بالای در آن کتیبه‌ی «و ان یکاد» نصب شده٬ دارد با دقت رساله‌ی توضیح‌المسائل را می‌خواند تا ببیند با کدام پا باید ابتدا داخل توالت شود یا شیوه غسل جنابت را بیاموزد!

در این صورت که همه‌ی سران کشورهای اروپایی و امریکا مقلد آقا شده‌اند همگی در مراسم نماز عید فطر به امامت ایشان در مصلای تهران حضور می‌یابند و در مراسم تاسوعا و عاشورا به سینه‌زنی در محوطه‌ی کاخ سفید و رایشتاگ و کاخ ورسای می‌پردازند…

خب شما همه‌ی این چیزها را که در مخیله‌ی سردار سرتیپ دکتر غلامحسین غیب‌پرور می‌گذرد بر زندگی واقعی منطبق کنید چیزی شبیه به فیلم «بازی» خواهد شد و شما در میانه‌ی آن قرار خواهید گرفت!

من با اجازه بروم دو سه تا قرص آمی‌تریپ‌تیلین بخورم بل‌که حالم بهتر شود!

https://khodnevis.org/article/62737#.VKRzYtKG98E

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا