بیدادگاه (یه قول عام دادگاه) عمومی قصرقند با حضور رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، فرماندار و جمعی از مسئولان در این شهرستان امروز/دوشنبه/ راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری طایفه عزیزی: دادگاه عمومی قصرقند با حضور رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، فرماندار و جمعی از مسئولان در این شهرستان امروز/دوشنبه/ راه اندازی شد.
پایگاه تحلیلی خبری طایفه عزیزی: فرماندار قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: راه اندازی دادگاه عمومی در این شهرستان یکی از مطالبات اصلی مردم بوده زیرا افراد برای رفع مشکلات قضایی خود مجبور بودند مسافت طولانی را تا نیکشهر طی کنند.
حمیرا ریگی اظهار داشت: دادگاه عمومی قصرقند در یک ساختمان استیجاری با دارا بودن چهار قاضی و چهار کارمند از امروز فعالیت رسمی خود را در این شهرستان آغاز کرد.
وی همچنین با اشاره به بارندگی اخیر در قصر قند گفت: بارندگی و طغیان رودخانه کاجو در چند روز گذشته سبب مسدود شدن راه 38 روستای این شهرستان با 18 هزار نفر جمعیت از جمعه شب تاکنون شده است.
فرماندار قصرقند افزود: تا فروکش کردن آب رودخانه، مسدود بودن مسیر همچنان ادامه دارد.
ریگی با بیان اینکه با بروز هر بارندگی در قصرقند شاهد مسدود شدن راههای ارتباطی این روستاها هستیم بیان کرد: برای جلوگیری از بروز این مشکل ضروری است راه ارتباطی این روستاها از بستر رودخانه با ساخت پل جدا شود.
شهرستان قصرقند در 600 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا