درگیری مردم چابهار با پلیس متخلف

یک منبع مطلع در این باره به “فعالین بلوچ” گفت: ماموران پلیس پس از ضرب و شتم راننده ماشین قصد داشتند که ماشین را توقیف کرده و به پارکینگ ببرند که مردم با ایستادن جلو ماشین، مانع از آن شدند. اما پلیس بدون توجه به مردم قصد داشت آنها را با ماشین زیر بگیرد که مردم خشمگین شده و مامور پلیس را از ماشین بیرون آوردند و مورد ضرب قرار دادند
به گزارش کمپین فعالین بلوچ ساعت 19:30 شامگاه روز جمعه 10 بهمن 93 ماموران انتظامی چابهار پس از ایست و بازرسی یک خودرو، صاحب آن را مورد ضرب و شتم قرار می دهند که این امر باعث تجمع و اعتراض مردم حاضر در محل می شود.

یک منبع مطلع در این باره به “فعالین بلوچ” گفت: ماموران پلیس پس از ضرب و شتم راننده ماشین قصد داشتند که ماشین را توقیف کرده و به پارکینگ ببرند که مردم با ایستادن جلو ماشین، مانع از آن شدند. اما پلیس بدون توجه به مردم قصد داشت آنها را با ماشین زیر بگیرد که مردم خشمگین شده و مامور پلیس را از ماشین بیرون آوردند و مورد ضرب قرار دادند.

این منبع ادامه داد: پس از اینکه نیروهای کمکی آمدند به قصد ترساندن و متفرق کردن مردم تیر هوایی شلیک کردند. در همین اثنا مردم خودرویی که پلیس قصد توقیف آن را داشت از محل دور کردند.

گفتنی است چندی پیش در تاریخ دوشنبه 30 شهریور در برخورد مشابهی از سوی ماموران انتظامی با یک جوان بلوچ متور سوار به نام شکیل قادری و ضرب و شتم وی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی مردم تجمع کرده و با پلیس درگیر شدند. این درگیری ها چندین ساعت ادامه داشت تا آنکه با مداخله امام جمعه اهل ست چابهار و فرماندار چابهار مردم ارام شدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا