زمینه سازی مقامات رژیم برای سرکوب، دستگیری، ادامه تروریسم دولتی و پرونده سازی علیه بلوچها و دستگیرشدگان اخیر در بلوچستان!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عوامل ناامنی های هشت سال گذشته استان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی و سایر دستگاههای عضو شورای تامین دستگیر شدند.
‘علی اوسط هاشمی’ سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی و سایر اعضای شورای تامین استان چند گروه تروریستی، شرور و سارقان مسلح که از شمال تا جنوب استان ناامنی ایجاد می کردند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات نرم افزاری به چندین انفجار تروریستی در زاهدان، چابهار، ترورهای مختلف در سطح استان، بمب گذاری، تله های انفجاری بین جاده ای و سایر ناامنی ها از سال 86 تاکنون اعتراف کرده اند.

وی تصریح کرد: تمام عوامل ناامنی در حوزه شهرستان های سراوان، سرباز، ایرانشهر و چابهار به طور کامل شناسایی و دستگیر شدند و به تمام اقدامات تروریستی و ضد امنیتی که انجام داده بودند از انفجار تاسوعای چابهار تا ترورهای معلمان و کارمندان در شهرستانهای سرباز، نیکشهر، ایرانشهر و زاهدان اعتراف کردند.

رییس شورای تامین سیستان و بلوچستان این اقدام را بزرگترین دستاورد امنیتی استان در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و افزود: شناسایی و دستگیری تمام عوامل در چند سال اخیر در نوع خود با این وسعت و در کوتاه ترین زمان بی سابقه است.

هاشمی ادامه داد: این گونه اقدامات نشان می دهد تدابیر امنیتی در سطح سیستان و بلوچستان هم سو با نیاز توسعه ای و فعالیتهای زیربنایی همه جانبه استان به خوبی و با مشارکت مردم عملیاتی شده و نتیجه آن در حال ثمردهی است.

وی تصریح کرد: این گونه اقدامات نشان از اشراف اطلاعاتی، حضور عملیاتی موثر و انجام ماموریت ها بنحو شایسته از سوی دستگاههای عضو شورای تامین در کوتاه ترین زمان ممکن است.

رییس شورای تامین استان به تعداد افراد دستگیر شده اشاره نکرد اما گفت: تمامی عوامل ناامنی های چند سال گذشته دستگیر شده اند.

وی اظهار داشت: به برکت خون شهدا، رهنمودهای مقام عظمای ولایت و تدبیر و درایت دولت تدبیر و امید، سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف قرار گرفته و طرحهای زیربنایی و شکوفایی توانمندیها رفته رفته نقش ملی این استان را نمایان می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: حضور مردم در صحنه و اعتماد کردن به آنان ثمرات و برکات فراوانی دارد که روز به روز نمایان می شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان چند روز پیش از دستگیری یک گروه تروریستی خبر داده و گفته بود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی و همکاری نیروی انتظامی موفق به دستگیری اعضای این گروه تروریستی شدند.

پیس از این سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از دستگیری یک گروه 18 نفره از تروریست هادر شهرستانهای زاهدان و سرباز خبر داده بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا