قتل حکومتی “سپهر شیرانی” دانشجوی جوان بلوچ نشانگر اوج وحشت رژیمِ محکوم به نابودی است/ بیانیه حزب مردم بلوچستان

رژیم جمهوری اسلامی ایران سبُعیت خود را به آخرین حد خود رساند و جوان ۱۹ ساله‌ سپهر شیرانی را به بدترین شکل ممکن کُشت و همچون گذشته با توسل به سناریوی نخ نمای خودکشی، علت مرگ وی را خودکشی اعلام نمود. قبلا اجساد قربانیان را از بالای ساختمان‏ھا به پایین پرت می ‏نمود و مدعی خودکشی می‏شد، اما این بار بر بام منازل رھا می‏کند و مدعی خودکشی می‏شود.

اطلاعات سپاه تروریستی پاسداران سپهر شیرانی دانشجوی سال اول دانشگاه بلوچستان را به دلیل فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی و عضویت داوطلبانه در انتظامات مسجد مکی، در روز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ بازداشت نمود و  تحت شکنجه‌های قرون وسطایی  به قتل رسانید.

گزارش‌های رسیده از بلوچستان حاکی از وجود آثار شکنجه بر پیکر  قربانی و اعمال فشارهای فراوان به خانواده‌ی این جوان، با هدف رفع مسئولیت از شکنجه گران رژیم خون آشام جمھوری اسلامی ایران، در ارتباط با قتل جوانی است که که به ملتی تحت ستم و تبعیض مضاعف تعلق داشت.

حزب مردم بلوچستان ضمن ابراز تسلیت به مردم بلوچستان و اعلام همدردی با خانواده و نزدیکان سپهر  شیرانی، قتل حکومتی این فعال سیاسی و اجتماعی جوان را به شدت محکوم نموده و خواستار اجرای عدالت، در این رابطه است.

حزب مردم بلوچستان از همه‌ی فعالین و سازمان‌های حقوق بشری ایرانی و بین‌المللی تقاضا دارد، که در جهت دادخواهی خون سپهرها و کشته شدگان جمعه‌های خونین زاهدان و خاش همراه مردم بلوچستان باشند.

تا رژیم جمهوری اسلامی ایران بر اریکه‌ی قدرت است، قتل حکومتی سپهر شیرانی آخرین مورد از جنایات این رژیم، نخواهد بود.

حزب مردم بلوچستان

فوریه‌ی 2024

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا